Weekly Marketing Feed #47: Το TikTok προσφέρει νέες επιλογές για τις επιχειρήσεις!

unsplash.com

Το εβδομαδιαίο report μας, σχετικά με τα τελευταία updates από τον κόσμο του Digital Marketing και των Social Media! Σε αυτό το feed θα μάθεις για τις προσπάθειες του Facebook να εξαλείψει το bullying στις πλατφόρμες του και πώς η Google σε βοηθά να βρεις σπίτι.

Ακόμη θα μάθεις για τις νέες αναβαθμίσεις του TikTok, το νέο update στα Messenger Rooms και τη νέα διαφήμιση του Viagra Connect.

Δες πιο κάτω όσα μαζέψαμε αυτή την εβδομάδα:

1Οι προσπάθειες του Facebook να εξαλείψει την παρενόχληση στις πλατφόρμες του

unsplash.com

Το Facebook έχει ξεκινήσει τις έρευνες για να εξαλείψει την παρενόχληση στις πλατφόρμες του, με νέες τεχνολογίες AI (Artificial Intelligence). Χρησιμοποιώντας το Web-Enabled Simulation (WES), δημιούργησε ένα στρατό από bots που έχουν προγραμματιστεί για να μιμούνται την κακή ανθρώπινη συμπεριφορά σε ένα δοκιμαστικό περιβάλλον, ώστε να μπορεί το Facebook να πάρει καλύτερα αντίμετρα. Στο test περιβάλλον, τα bots κάνουν ενέργειες, αναζητήσεις και επισκέψεις σε σελίδες, σαν ένα κανονικό πρόσωπο που χρησιμοποιεί το Facebook.

Ωστόσο είναι προγραμματισμένα να δρουν με κακόβουλo “σκεπτικό”, όπως να προσπαθούν να αγοράσουν και να πουλήσουν απαγορευμένα αντικείμενα, για παράδειγμα όπλα και ναρκωτικά. Με αυτό τον τρόπο οι τεχνικοί του Facebook μπορούν να ελέγξουν εάν το bot καταφέρνει να παρακάμψει τα safeguards και να παραβιάσει τα Community Standards. Σκοπός είναι να χρησιμοποιήσουν αυτά τα δεδομένα για να δυσκολέψουν τους χρήστες να παραβιάζουν τα Community Standards (En Gadget).

2Η Google βοηθά στην εξεύρεση σπιτιού

unsplash.com

Η αγορά σπιτιού έχει γίνει πολύ δύσκολη στις μέρες μας μιας και είναι μια χρονοβόρα διαδικασία. Η Google έχοντας αυτό υπόψη συνεργάστηκε με το Γραφείο Χρηματοοικονομικής Προστασίας Καταναλωτών (CFPB) για να δημιουργήσει μια νέα δυνατότητα αναζήτησης μέσω κινητών. Όταν ο χρήστης πληκτρολογήσει “υποθήκη” στο smartphone του, θα λάβει πληροφορίες για την διαδικασία αγοράς σπιτιού και μενού με χρήσιμες λεπτομέρειες σχετικά με τις τιμές, την αναχρηματοδότηση, τη διαδικασία αγοράς και πολλά άλλα.

Ταυτόχρονα, η λειτουργία θα προβάλλει σχετικά άρθρα ειδήσεων, ορισμούς και όρους της βιομηχανίας, μαζί με μια αριθμομηχανή που θα βοηθά στον υπολογισμό των σχεδίων πληρωμής, βάσει των μέσων επιτοκίων υποθήκης. Η συγκεκριμένη επιλογή είναι διαθέσιμη μόνο στις ΗΠΑ προς το παρόν (En Gadget).

3Η καινούργια προσθήκη του TikTok θα ελκύσει πολλά brands

unsplash.com

Όπως αναφέραμε και σε πιο παλιό feed τα brands στρέφονται προς το TikTok, το οποίο έχει προσθέσει νέα features για δώσει περισσότερες δυνατότητες στα brands. Η καινούργια προσθήκη είναι μια διαδραστική επιλογή που ονομάζεται “Gamified Branded Effects”.

Τα συγκεκριμένα effects επιτρέπουν στα brands να δημιουργούν branded παιχνίδια στα TikTok videos τους, με περισσότερα από 20 διαθέσιμα templates, στα οποία υπάρχουν custom-made επιλογές για να το φτιάξει στα μέτρα της η κάθε εταιρεία. Η συγκεκριμένη επιλογή θα είναι διαθέσιμη για TikTok For Business, που ξεκίνησε τον περασμένο μήνα (Social Media Today).

4Τα Messenger Rooms τώρα μπορούν να μεταδίδονται μέσω Facebook Live

unsplash.com

Με την ζήτηση των χρηστών για σύνδεση μέσω βίντεο να αυξάνεται, το Facebook επεκτείνει τα Messenger Rooms και επιτρέπει στους χρήστες του να τα μεταδίδουν μέσω Facebook Live.

Η ζωντανή μετάδοση μέσω του Messenger Room μπορεί να φιλοξενήσει μέχρι και 50 άτομα, τα οποία μπορούν να παρακολουθούν και να κάνουν comments, αλλά δεν έχουν την δυνατότητα να λάβουν μέρος στο Messenger Room. Οι δημιουργοί του Room θα μπορούν να μεταδίδουν το Room στο προφίλ τους, σε σελίδα ή σε group και θα μπορούν να προσκαλούν άτομα να συντονιστούν (Social Media Today).

5Το ‘Love story’ by VMLY&R για το Viagra Connect

Το Viagra Connect έρχεται με την νέα του διαφήμιση να σπάσει τα taboo για ένα θέμα που αφορά τους άντρες, βασισμένη στην έρευνα της VMLY&R που δείχνει ότι οι μισοί άνδρες που είχαν βιώσει τη στυτική δυσλειτουργία δεν θα μιλούσαν με τον σύντροφό τους γι’ αυτό.

Η νέα διαφήμιση διαφέρει από τις προηγούμενες που συνέδεε τα προβλήματα στύσης με έλεγχο και απόδοση. Εδώ υπάρχει μια πιο συναισθηματική πλευρά που δείχνει ότι οι πιέσεις της σύγχρονης ζωής επηρεάζουν το συγκεκριμένο θέμα.

Στο βίντεο βλέπουμε ένα ζευγάρι που όλο και απομακρύνεται λόγω της δουλειάς και της τεχνολογίας και αυτό επηρεάζει τη σεξουαλική ζωή. Η Viagra Connect ανέφερε ότι θέλει να σβήσει το στίγμα και να ξεκινήσει μια ανοιχτή συζήτηση σχετικά με τα προβλήματα στύσης.


Σε ενδιαφέρει το Digital Marketing;
Το StudentLife Academy μπορεί να σε βοηθήσει να αποκτήσεις πρακτικές γνώσεις, μέσα από επιχορηγημένα προγράμματα της ΑΝΑΔ. Μάθε περισσότερα εδώ.