Weekly Marketing Feed #45: Οι λόγοι που τα brands στρέφονται στο TikTok!

unsplash.com

Το εβδομαδιαίο report μας, σχετικά με τα τελευταία updates από τον κόσμο του Digital Marketing και των Social Media! Σε αυτό το feed θα μάθεις σε ποια χώρα θα προωθήθεί το Instagram Reel και ποιες επιχειρήσεις επιρεάστηκαν θετικά και αρνητικά από τον Covid-19.

Ακόμη θα μάθεις για τις νέες αναβαθμίσεις σε WhatsApp, την αντίδραση των brands κατά του Facebook και τους λόγους που τα brands στρέφονται στο TikTok.

Δες πιο κάτω όσα μαζέψαμε αυτή την εβδομάδα:

1To Instagram Reel κάνει την είσοδο του στη Ινδία

unsplash.com

Το Instagram Reels είναι το καινούριο feature του Instagram που μοιάζει πάρα πολύ με το TikTok. Μέτα την τελευταία απαγόρευση του TikTok στην Ινδία, το Instagram θα προσπαθήσει να προωθήσει το Reels, αφού το TikTok ήταν πολύ δημοφιλές στην Ινδία. Με την κίνηση αυτή θέλει να προσελκύσει τους χρήστες που έφυγαν από το TikTok αφού μόλις απαγορεύτηκε το TikTok πολλοί χρήστες στράφηκαν προς το Instagram και το YouTube (Gadgets NDTV).

2Οι κερδοφόρες και ζημιωμένες retail επιχειρήσεις από τον Covid-19

unsplash.com

Το 2020 είναι μια δύσκολη χρονιά για πολλές retail επιχειρήσεις λόγω πανδημίας. Φυσικά υπάρχουν και αυτές που είχαν αύξηση εσόδων λόγω της συγκεκριμένης κατάστασης. Η BransZ της Kantar δημιούργησε ένα report και αναφέρει τις top 10 εταιρείες που είχαν την μεγαλύτερη οικονομική άνοδο και τις top 10 που είχαν την μεγαλύτερη οικονομική πτώση. Οι top 3 σε άνοδο είναι οι: lululemon, Costco και Amazon, ενώ οι top 3 σε πτώση είναι οι: Under Armour, H&M και Walgreens (Visual Capitalist).

3Η στάση των brands κατά του Facebook για το hate speech 

unsplash.com

Οι δημοσιεύσεις του Donald Trump στα social media έχουν αγανακτήσει τον κόσμο και πολλές πλατφόρμες έχουν μπλοκάρει ή δεν εμφανίζουν το profile του Donald Trump στο “Discover” section τους. Το Facebook δέχτηκε πίεση από το κοινό και τα brands για να αντιδράσει στις δημοσιεύσεις του προέδρου αλλά η απάντηση του ήταν ότι υπάρχει ελευθερία στην έκφραση. Τότε μεγάλα brands όπως την Adidas, Coke, Starbucks, και άλλα, ανακοίνωσαν ότι δεν θα συνεχίσουν τις διαφημίσεις τους μέσα από τις πλατφόρμες του Facebook. Τότε όταν το Facebook είδε μείωση των εσόδων του, ανακοίνωσε ότι θα καταργήσει τις προσβλητικές αναρτήσεις από δημόσια πρόσωπα, αλλά ήταν πλέον αργά αφού όλο και περισσότερα brands δεν χρησιμοποιούσαν την εφαρμογή για διαφημίσεις (Vox Burner).

4Η δημιουργία QR codes και Catalogs μέσω του WhatsApp

Το Facebook έκανε πολλές αλλαγές στις πλατφόρμες του τον τελευταίο καιρό και δεν θα μπορούσε να μην αναβαθμίσει και το WhatsApp. Με την δημιουργία των “Shops” σε Facebook και Instagram, το WhatsApp έρχεται με την επιλογή δημιουργίας QR codes για επιχειρήσεις. Η επιχείρηση θα δημιουργεί το δικό της QR code όπου όταν ο χρήστης το σκανάρει θα ανοίγει παράθυρο chat για να μπορεί να επικοινωνήσει άμεσα με την επιχείρηση, χωρίς να χρειάζεται να αποθηκεύσει το τηλέφωνο της επιχείρησης. Ακόμη οι επιχειρήσεις μπορούν να δημιουργήσουν τον κατάλογο με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους όπου θα τον βλέπει το κοινό και θα μπορεί να μοιράζεται προϊόντα και υπηρεσίες με άλλους (Social Media Today).

5Γιατί πολλές επιχειρήσεις στρέφονται στο TikTok

unsplash.com

Το TikTok είναι από τα πιο δημοφιλή apps αυτή την περίοδο και γι’αυτό τον λόγο πολλά brands στρέφονται προς αυτό για να διαφημίσουν τα προϊόντα τους. Οι λόγοι που το κάνουν την καλύτερη πλατφόρμα για να διαφημίσουν τα brands, σε σχέση με άλλες, είναι πολλοί. Ο κύριος λόγος είναι ότι ο αλγόριθμος του προωθεί videos με βάση στο τι αρέσει στους χρήστες και όχι τα videos των χρηστών που έχουν μεγάλο αριθμό followers. Ο δεύτερος σημαντικός παράγοντας είναι το high engagement που έχει η πλατφόρμα. Ο TikTok χρήστης δεν μπαίνει στην πλατφόρμα μόνο για να δει videos, αλλά φτιάχνει και αυτός τα δικά του και τα αναδημοσιεύει σε άλλες πλατφόρμες. Αυτή η δυναμική της πλατφόρμας βοηθά τα brands να φτάσουν σε μεγάλο αριθμό unique audience (Creative Review).


Σε ενδιαφέρει το Digital Marketing;
Το StudentLife Academy μπορεί να σε βοηθήσει να αποκτήσεις πρακτικές γνώσεις, μέσα από επιχορηγημένα προγράμματα της ΑΝΑΔ. Μάθε περισσότερα εδώ.