Weekly Marketing Feed #15: Το Facebook προσθέτει τον προγραμματισμό των Stories

Το εβδομαδιαίο report μας, σχετικά με τα τελευταία updates από τον κόσμο του Digital Marketing και των Social Media!

Σε αυτό το feed θα μάθεις για την Android έκδοση του Clubhouse, τις νέες ecommerce διαφημίσεις του TikTok και για την νέα επιλογή εμφάνισης ή απόκρυψης των Likes στο Instagram!

Ακόμη θα μάθεις πληροφορίες, για τη νέα νομική ενέργεια για domain names του Facebook αλλά και για τον νέο προγραμματισμό των Stories σε Facebook και Instagram!

Δες πιο κάτω όσα μαζέψαμε αυτή την εβδομάδα: 

1 Το Clubhouse σύντομα και σε Android

Unsplash.com

Όπως όλα δείχνουν, το Clubhouse αποφάσισε να επεκτείνει το κοινό του και στους χρήστες Android όπου αυτό θα βοηθήσει στην περισσότερη ανάπτυξη του.

Ο κύριος λόγος είναι οι ανταγωνιστές Facebook, Twitter, LinkedIn και Reddit οι οποίοι αναπτύσσουν τις δικές τους παρόμοιες λειτουργίες σαν του Clubhouse, αλλά και η κάθοδος στα downloads της εφαρμογής τον τελευταίο καιρό.

(Social Media Today)

2 Το TikTok λανσάρει νέες ecommerce διαφημίσεις

Unsplash.com

Σύμφωνα με τις τελευταίες αποκαλύψεις και πηγές, οι διαφημιστές και χρήστες του TikTok θα έχουν την ευκαιρία να διαφημίζουν τα προϊόντα τους με μια σειρά διαφημίσεων με στόχο το ηλεκτρονικό εμπόριο.

Οι νέες διαφημίσεις θα φέρουν τα ονόματα, “Collection Ads”, “Dynamic Product Ads”, “Promo Tiles” και “Showcase Tiles”.

Σκοπός για το TikTok, είναι να μεγιστοποιήσει το εισόδημα του και να δώσει βαρύτητα στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

(Social Media Today

3 Το Facebook προσθέτει τον προγραμματισμό των Stories

Unsplash.com

Μετά από τον προγραμματισμό των posts, το Facebook ανακοινώνει και τον προγραμματισμό των stories σε Facebook αλλά και σε Instagram. Η νέα επιλογή, ήδη βρίσκεται στο Business Suite του Facebook.

Επίσης, με αυτή την νέα δυνατότητα το Facebook προσθέτει περισσότερη ευελιξία για τους χρήστες και αυτό είναι ένα μεγάλο πλεονέκτημα για τους marketers.

(Social Media Today)

4 Επιλογή εμφάνισης ή απόκρυψης των Likes στο Instagram

Unsplash.com

Το Instagram αποφασίζει να δοκιμάσει με τους χρήστες του, εάν θέλουν να εμφανίζεται ο αριθμός των Likes στα posts ή όχι.

Το κρύψιμο των αριθμών των Likes στα posts ξεκίνησε να γίνεται πριν απο 2 χρόνια αλλά το Instagram δεν ανακοίνωσε τα αποτελέσματα κατά πόσο είναι θετικά ή αρνητικά.

Σε ανακοίνωση του διευθυντή του Instagram “Mosseri” λέει ότι: “δοκιμάζουμε αυτή την νέα λειτουργία για να αποφασίσετε ποια εμπειρία σας αρέσει περισσότερο, είτε είναι η εμφάνιση είτε η απόκρυψη των Likes.”

(Social Media Today)

5 Το Facebook ανακοίνωσε μια νέα νομική ενέργεια για domain names

Unsplash.com

Το Facebook ανακοίνωσε μια νέα νομική δράση για να εμποδίσει τους χρήστες να κάνουν κακή χρήση της πλατφόρμας αλλά και του branding του.

Αυτή τη φορά επικεντρώθηκε σε μια εταιρεία που αγόραζε domain names τύπου Facebook με σκοπό την εξαπάτηση χρηστών.

Συχνά, αρκετά άτομα λαμβάνουν e-mail με τα οποία θέλουν να αποσπάσουν προσωπικά στοιχεία των χρηστών που φέρουν κατά μεγάλο βαθμό στη δομή του Facebook.

(Social Media Today)


Σε ενδιαφέρει το Digital Marketing;
Το StudentLife Academy μπορεί να σε βοηθήσει να αποκτήσεις πρακτικές γνώσεις, μέσα από επιχορηγημένα προγράμματα της ΑΝΑΔ. Μάθε περισσότερα εδώ.