Weekly Marketing Feed #13: To Instagram επεκτείνει τις διαφημίσεις του IGTV
Το εβδομαδιαίο report μας, σχετικά με τα τελευταία updates από τον κόσμο του Digital Marketing και των Social Media!
Σε αυτό το feed θα μάθεις για την νέα λειτουργία σχολίων σε groups του Facebook, την επέκταση των διαφημίσεων του IGTV, και την πρωτοπορία του Tik Tok για το 2021!
Ακόμη θα μάθεις, για το νέο πείραμα του Youtube με τα dislikes, καθώς και τα νέα χαρακτηριστικά του LinkedIn.
Δες πιο κάτω όσα μαζέψαμε αυτή την εβδομάδα:
1 Το Facebook προσθέτει την λειτουργία “αργών σχολίων” στα groups
Αυτή η νέα λειτουργία επιτρέπει στους διαχειριστές των group να μπορούν να καθυστερούν την ροή των σχολίων που γίνονται σε κάποιο post, με σκοπό την μείωση των συγκρούσεων και των διαμάχων μεταξύ των χρηστών.
Σύμφωνα με επίσημη τοποθέτηση του Facebook αναφέρει ότι:
“Εάν είσαι διαχειριστής ή moderator σε group τότε μπορείς να καθυστερήσεις την αποστολή των σχολίων. Όταν γίνεται αυτό, κάθε χρήστης μπορεί να κάνει ένα σχόλιο κάθε 5 λεπτά.
2 Το Instagram επεκτείνει τις διαφημίσεις του IGTV
Μετά την ανακοίνωση της έναρξης των IGTV διαφημίσεων τον περασμένο Μάιο, το Instagram ανακοίνωσε την επέκταση του προγράμματος σε Ηνωμένο Βασίλειο και Αυστραλία με επιλεγμένους δημιουργούς.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση του Instagram λέει οτι:
“Τις επόμενες εβδομάδες, επεκτείνουμε τις διαφημίσεις στο IGTV για επιλεγμένους δημιουργούς απο το Ηνωμένο Βασίλειο και Αυστραλία. Οι διαφημίσεις θα εμφανίζονται όταν κάποιος πατήσει για να δει κάποιο video του IGTV και αυτές οι διαφημίσεις θα έχουν διάρκεια μέχρι 15 δευτερόλεπτα, ενώ θα γίνονται μόνο στα κινητά.”
3 Το Tik Tok παραμένει η εφαρμογή με τις περισσότερες λήψεις για το 2021
Παρά τις προκλήσεις της κυβέρνησης των Ηνωμένων Πολιτειών για να αποκλείσει την εφαρμογή από την χώρα, το Tik Tok καταφέρνει να βρίσκεται στην πρώτη θέση με τα πιο πολλά downloads μπροστά απο το Facebook και Instagram.
H αυξητική πορεία του Tik Tok συνεχίζεται τα τελευταία δύο χρόνια και έτσι είναι η επόμενη υποψήφια πλατφόρμα που θα φτάσει στο ένα δισεκατομμύριο συνολικούς χρήστες.
4 Το Youtube αφαιρεί την καταμέτρηση των dislikes στα βίντεο
Το νέο πείραμα που αφορά την αφαίρεση των dislikes στα βίντεο, εξετάζει το Youtube για σκοπό την μείωση κακής συμπεριφοράς από τους χρήστες της πλατφόρμας.
Οι δημιουργοί των βίντεο θα μπορούν να βλέπουν τον αριθμό των likes και dislikes που έχουν, ενώ αντιθέτως οι χρήστες δεν θα έχουν αυτή την δυνατότητα για τα dislikes.
5 Το LinkedIn προσθέτει νέες λειτουργίες στο profile
Σύμφωνα με τα τελευταία νέα, το LinkedIn αποφασίζει να εμπλουτίσει την παρουσία των χρηστών του στην πλατφόρμα.
Ο λόγος πρόκειται για την δυνατότητα του “cover story” στα profiles, όπου όταν επισκέπτεται κάποιος χρήστης το προφίλ ενός άλλου θα μπορεί να βλέπει ένα εισαγωγικό “story” με περιγραφή γι’ αυτόν.
Επίσης, ένα άλλο νέο χαρακτηριστικό είναι η δημιουργία του “Creator Studio”. Με το Creator Studio, οι χρήστες πλέον θα έχουν την δυνατότητα να δείξουν την αλληλεπίδραση τους και τις δραστηριότητες τους εις βάθος μέσω του LinkedIn.