Weekly Marketing Feed #10: Το Facebook εγκαινιάζει επίσημα το τεστ για κοινή χρήση με Instagram Reels

Το εβδομαδιαίο report μας, σχετικά με τα τελευταία updates από τον κόσμο του Digital Marketing και των Social Media!

Σε αυτό το feed θα μάθεις για την νέα επιλογή αυτόματων υποτίτλων σε Instagram Stories, νέες επιλογές δημιουργίας εσόδων και «Holiday Mode» στο Marketplace του Facebook.

Ακόμη θα μάθεις, για τη δοκιμή του Facebook για κοινή χρήση με Instagram Reels και τη δοκιμή Full-Image Display στο Twitter!

Δες πιο κάτω όσα μαζέψαμε αυτή την εβδομάδα: 

1 Το Instagram δοκιμάζει μια νέα επιλογή αυτόματων υποτίτλων σε Stories

Freepik.com

Αυτό θα ήταν μια ευπρόσδεκτη προσθήκη για πολλούς χρήστες!

Το Instagram δοκιμάζει αυτήν τη στιγμή ένα νέο sticker “Closed Captions” για IG Stories, το οποίο δημιουργεί αυτοματοποιημένους υπότιτλους για τα Stories σας σε μια σειρά μορφών κειμένου.

(Social Media Today)

2 Το Twitter δοκιμάζει Full-Image Display σε Tweet Timelines

Freepik.com

Το Twitter δοκιμάζει έναν νέο τρόπο εμφάνισης εικόνων σε χρονοδιαγράμματα tweet, όπου θα εμφανίζονται πλήρεις εικόνες σε tweets. Οπως έχουμε ενημερωθεί θα υποστηρίζει ακόμα και εικόνες 4K!

(Social Media Today

3 Το Facebook προσθέτει την επιλογή «Holiday Mode» στο Marketplace

Pexels.com

Το Facebook έχει προσθέσει τη νέα επιλογή «Holiday Mode» στο Marketplace, το οποίο επιτρέπει στους χρήστες να θέτουν σε παύση τις καταχωρίσεις τους στο Marketplace!

Το Holiday Mode θα ενημερώσει τους πιθανούς αγοραστές ότι δεν είστε διαθέσιμοι για την εκτέλεση οποιωνδήποτε παραγγελιών, οπότε μπορείτε να θέσετε σε παύση την καταχώρισή σας, αντί να την αφαιρέσετε προσωρινά.

(Social Media Today)

4 Το Facebook εγκαινιάζει επίσημα το τεστ για κοινή χρήση με Instagram Reels

freepik.com

Ενώ το TikTok βρίσκεται σε άνοδο, και συνέχισε να κερδίζει δυναμική, το Facebook εργάζεται για να μετριάσει την ανάπτυξη της εφαρμογής όπου μπορεί και να εμποδίσει τόσο τους χρήστες του Facebook όσο και του Instagram να μεταβούν σε μια σύντομη εφαρμογή βίντεο.

Η κύρια επίθεση του Facebook στο TikTok μέχρι στιγμής ήταν το Instagram Reels.
Το Facebook θέλει να κάνει το επόμενο βήμα, με την κυκλοφορία μιας νέας επιλογής, η οποία θα επιτρέπει στους χρήστες των Reels να μοιράζονται και τα κλιπ τους στο Facebook.

(Social Media Today)

5 Το Facebook προσθέτει νέες επιλογές δημιουργίας εσόδων

Freepik.com

Το Facebook ανακοίνωσε μια σειρά από νέες επιλογές δημιουργίας εσόδων, με έμφαση στα σύντομα βίντεο τα οποία θα μπορούσαν να ασκήσουν μεγαλύτερη πίεση στο TikTok, το οποίο εξακολουθεί να εργάζεται στα δικά του προγράμματα εσόδων.

Το Facebook έχει ανακοινώσει ότι οι δημιουργοί θα μπορούν πλέον να κερδίζουν χρήματα από βίντεο ενός λεπτού, με μια διακοπτόμενη διαφήμιση να τρέχει στα 30 δευτερόλεπτα.

Για βίντεο διάρκειας τριών λεπτών και άνω, μπορεί να εμφανιστεί μια διαφήμιση στα 45 δευτερόλεπτα. Προηγουμένως, μόνο βίντεο διάρκειας τριών λεπτών ή μεγαλύτερων θα μπορούσαν να δημιουργήσουν έσοδα με διαφημίσεις, με μια διαφήμιση να εμφανίζεται μετά από 1 λεπτό.

(Social Media Today)


Σε ενδιαφέρει το Digital Marketing;
Το StudentLife Academy μπορεί να σε βοηθήσει να αποκτήσεις πρακτικές γνώσεις, μέσα από επιχορηγημένα προγράμματα της ΑΝΑΔ. Μάθε περισσότερα εδώ.