Weekly Marketing Feed #8: Το LinkedIn προσθέτει νέα εργαλεία για εταιρικές σελίδες
Το εβδομαδιαίο report μας, σχετικά με τα τελευταία updates από τον κόσμο του Digital Marketing και των Social Media!
Σε αυτό το feed θα μάθεις πώς το Twitter προσπαθεί να περιορίσει τον αντίκτυπο της κατάχρησης στην πλατφόρμα του και πώς το Facebook βοηθά στην αντιμετωπιση των αλλαγών IDFA της Apple.
Ακόμη θα μάθεις, τα τελευταία νέα για τις αφαιρέσεις περιεχομένου και τις ενέργειες επιβολής του TikTok, πώς το LinkedIn προσθέτει νέα εργαλεία για εταιρικές σελίδες αλλά και για το νέο YouTube Kids!
Δες πιο κάτω όσα μαζέψαμε αυτή την εβδομάδα:
1 Το Twitter προσπαθεί να περιορίσει τον αντίκτυπο της κατάχρησης στην πλατφόρμα του
Μεταξύ διαφόρων ανακοινώσεων του Twitter, συμπεριλαμβανομένων subscription tools και on-platform communities, περιέγραψε επίσης το έργο του σε μια νέα λειτουργία anti-troll, την οποία ονομάζει «Safe Mode».
2 Το Facebook βοηθά στην αντιμετωπιση των αλλαγών IDFA της Apple
Τον Δεκέμβριο, το Facebook έκανε δημόσια επίθεση ενάντια στις επερχόμενες αλλαγές IDFA της Apple, στις οποίες προσπάθησε να αναδειχθεί ως ο πρωταθλητής των μικρών επιχειρήσεων και όχι μόνο.
Τώρα το Facebook εγκαινιάζει μια νέα, διαφημιστική καμπάνια με επίκεντρο την βοήθεια για αντιμετώπιση της ερχόμενης αλλαγής IDFA της Apple από τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις.
3 Τα τελευταία νέα για τις αφαιρέσεις περιεχομένου και τις ενέργειες επιβολής του TikTok
Καθώς συνεχίζει να αντιμετωπίζει προκλήσεις για κατηγορίες ότι εκθέτει τους νέους χρήστες σε ακατάλληλο περιεχόμενο, το TikTok δημοσίευσε το νέο transparency report, το οποίο παρέχει συγκεκριμένες λεπτομέρειες για όλα τα βίντεο που η ομάδα του TikTok έχει αφαιρέσει, για διάφορους λόγους, κατά τους προηγούμενους έξι μήνες .
Οι αριθμοί δείχνουν ότι το TikTok εργάζεται για τη βελτίωση των συστημάτων του και την κατάργηση του προσβλητικού περιεχομένου προτού φτάσει στο κοινό.
4 Το YouTube λανσάρει επιλογή που επιτρέπει στους γονείς να παρακολουθούν τη δραστηριότητα του παιδιού τους.
Το YouTube αποτελεί ίσως η σημαντικότερη πλατφόρμα για τα περισσότερα παιδιά από οποιοδήποτε άλλο τηλεοπτικό κανάλι ή δίκτυο.
Ο τρόπος με τον οποίο τα παιδιά καταναλώνουν περιεχόμενο βίντεο έχει αλλάξει όπως και τα ενδιαφέροντά τους. Τώρα, το παιδί σας είναι εξίσου πιθανό να φιλοδοξεί να γίνει ακόμη και YouTuber.
Ωστόσο, το YouTube μπορεί να εξακολουθήσει να είναι επικίνδυνο λόγω του περιεχομένου που μπορεί να μεταφέρει στα παιδιά σας. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο το YouTube ανέπτυξε το YouTube Kids, μια ειδική πλατφόρμα του για παιδιά που διαχωρίζεται ξεχωριστά από την κύρια εφαρμογή.
Το YouTube έχει αναπτύξει επίσης μια νέα διαδικασία που θα επιτρέπει στους γονείς να παρακολουθούν τη δραστηριότητα του παιδιού τους στο YouTube!
5 Το LinkedIn προσθέτει νέα εργαλεία για εταιρικές σελίδες
Το LinkedIn προσθέτει μερικά νέα εργαλεία για Brands που βοηθούν στην ενίσχυση των προσπαθειών οργανικής προώθησης στην πλατφόρμα, διευκολύνοντας παράλληλα περισσότερη σύνδεση με συναδέλφους στην εμπειρία του LinkedIn.
Όπως μπορείτε να δείτε στο βίντεο στο πιο κάτω link, η πρώτη προσθήκη είναι μια νέα καρτέλα ‘My Company’ στις σελίδες του LinkedIn, το οποίο θα περιλαμβάνει τις λίστες ‘Recommend’ και ‘Content Suggestions’, επιτρέποντας στις επιχειρήσεις να διευκολύνουν την άμεση κοινή χρήση σχετικών δημοσιεύσεων και να αυξήσουν τις εσωτερικές εμπλοκή με αυτούς μεταξύ των εργαζομένων.