Weekly Marketing Feed #7: Τα Top 5+1 Social Media Trends για το 2021 σε νέο Infographic
Το εβδομαδιαίο report μας, σχετικά με τα τελευταία updates από τον κόσμο του Digital Marketing και των Social Media!
Σε αυτό το feed θα μάθεις νέες πληροφορίες για την αύξηση του Reach στα Videos από το Facebook, για το νέο Seller University του TikTok και για τον νέο οδηγό για Account Based Marketing του LinkedIn.
Ακόμη θα μάθεις, ποιά είναι τα Top 5+1 Social Media Trends για το 2021 αλλά και πληροφορίες σχετικά με τη νέα ζωντανή δοκιμή ηχογραφήσεων σε DM στο Twitter!
Δες πιο κάτω όσα μαζέψαμε αυτή την εβδομάδα:
1 Νέες πληροφορίες για την αύξηση του Reach στα Videos από το Facebook
Το Facebook έχει μοιραστεί μερικές νέες πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο λειτουργίας των αλγορίθμων των βίντεο, που καθορίζουν την εμβέλεια τους στην πλατφόρμα.
2 Τα Top 5+1 Social Media Trends για το 2021 σε νέο Infographic
Η χρήση των Social Media άλλαξε σημαντικά κατά τη διάρκεια του 2020 λόγω του COVID. Η σημερινή κατάσταση βρίσκει τους ανθρώπους να προσπαθούν να βρουν εναλλακτικούς τρόπους κοινωνικοποίησης, αγορών και εργασίας, οι οποίες έχουν όλα αποτελέσματα. Αυτό προκάλεσε νέες τάσεις, όπως το audio social, αλλά και νέες προσεγγίσεις στον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις συνδέονται με τους στόχους τους.
Μπορείτε να δείτε τις έξι βασικές τάσεις στο πιο κάτω link.
3 Το TikTok εγκαινιάζει το Seller University
Όπως αναμενόταν, το TikTok εργάζεται στο να παρέχει περισσότερες επιλογές δημιουργίας εσόδων για τους δημιουργούς του , με νέα εργαλεία eCommerce and in-stream selling, τα οποία οι χρήστες θα μπορούν τελικά να ενσωματώσουν στα προφίλ , τα βίντεο και τα live-streams τους.
Μετά τη συνεργασία του με το Shopify και την πρόσφατη παρουσίαση των προερχόμενων επιλογών eCommerce στους διαφημιζόμενους, ένα νέο portal εκπαίδευσης που ονομάζεται TikTok Shop: Seller University, το οποίο το TikTok δοκιμάζει επί του παρόντος στην Ινδονησία.
4 Το LinkedIn δημοσιεύει έναν νέο οδηγό για Account Based Marketing
Το LinkedIn δημοσίευσε έναν νέο οδηγό για Account Based Marketing (ABM) και πώς οι επιχειρήσεις μπορούν να χρησιμοποιήσουν το LinkedIn στα διάφορα στάδια και διαδικασίες της προσέγγισής τους στο ABM.
5 Το Twitter ξεκινά ζωντανή δοκιμή ηχογραφήσεων σε DM
Αφού το συγκεκριμένο χαρακτηριστικό εντοπίστηκε για πρώτη φορά στις δοκιμές τον περασμένο Αύγουστο, το Twitter ξεκίνησε επίσημα μια πλήρη ζωντανή δοκιμή φωνητικών κλιπ μέσα σε απευθείας μηνύματα προς χρήστες σε Ινδία, τη Βραζιλία και την Ιαπωνία.