Weekly Marketing Feed #3: Πώς να ρυθμίσετε μια διαφημιστική καμπάνια στο TikTok
Το εβδομαδιαίο report μας, σχετικά με τα τελευταία updates από τον κόσμο του Digital Marketing και των Social Media! Σε αυτό το feed θα μάθεις πώς να ρυθμίζεις μια διαφημιστική καμπάνια στο TikTok, πώς να έχεις αποτελεσματικές καμπάνιες στο LinkedIn και γιατί είναι σημαντικό να χωρίζουμε τους αγοραστές μας σε Personas.
Ακόμη θα μάθεις, ποιές είναι 10 τάσεις στα Social Media που κάθε Marketer πρέπει να γνωρίζει το 2021 και γιατί είναι τόσο σημαντικό το SEO για τους μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς αυτή την περίοδο.
Δες πιο κάτω όσα μαζέψαμε αυτή την εβδομάδα:
1 Το LinkedIn παρέχει πληροφορίες για αποτελεσματικές καμπάνιες
Το LinkedIn στο τελευταίο του infographic θέτει την πιο κάτω ερώτηση:
– Προσπαθείτε να εξετάσετε τα αποτελέσματα των καμπανιών σας πριν να έχουν την ευκαιρία να δουν τη βέλτιστη απόδωση;
Στο νέο infographic το LinkedIn υποδηλώνει ότι πάρα πολλοί marketers αναζητούν αποτελέσματα πολύ νωρίς στην διαδικασία της καμπάνιας.
2 Το νέο βίντεο του TikTok για το πώς να ρυθμίσετε μια διαφημιστική καμπάνια
Το TikTok έχει σημειώσει τεράστια ανάπτυξη το περασμένο έτος και βρίσκεται στο δρόμο για να φτάσει το 1,2 δισεκατομμύρια χρήστες φέτος.
Θέλετε να προσθέσετε το TikTok στο digital marketing σας το 2021;
Αυτή την εβδομάδα, το TikTok μοιράστηκε ένα νέο βίντεο το οποίο περιλαμβάνει ολόκληρη την διαδικασία ρύθμισης καμπάνιας.
Δείτε το TikTok Ads Manager Tutorial εδώ
3 10 τάσεις στα Social Media που κάθε Marketer πρέπει να γνωρίζει το 2021
Μία από τις βασικές αλλαγές των τελευταίων δώδεκα μηνών είναι η αυξημένη εξάρτηση από την ψηφιακή συνδεσιμότητα για εργασία, παιχνίδι, κοινωνικοποίηση, κ.λπ.
Πράγματι, οι επιπτώσεις της πανδημίας COVID-19 έφεραν το διαδίκτυο ακόμα πιο κοντά στην καθημερινή μας ζωή. Μέσα από αυτό, έχει επιδεινωθεί η εξάρτησή μας από τις εφαρμογές κοινωνικών μέσων, οι οποίες εξυπηρετούν όλο και περισσότερο μια σειρά διαφορετικών σκοπών στην καθημερινότητα μας.
4 Γρήγορος οδηγός SEO για μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς
Καθώς μπαίνει η νέα χρονιά, η παρουσία στο διαδίκτυο είναι πιο σημαντική από ποτέ για τις περισσότερες επιχειρήσεις, και αυτό συμπεριλαμβάνει και τους μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς.
Με το COVID-19 να ωθεί τους περισσότερους επαγγελματίες και τους καταναλωτές στα οικιακά τους γραφεία, η ύπαρξη διαδικτύου είναι υψίστης σημασίας, γι ‘αυτό και το SEO αποτελεί επίσης κρίσιμο ζήτημα για τα φιλανθρωπικά ιδρύματα.
Και ενώ το 2020 ήταν, συνολικά, μια αρνητική περίοδος, υπήρχαν κάποια ενθαρρυντικά σημάδια για μη κερδοσκοπικούς σκοπούς:
- Οι εισφορές μέσω διαδικτύου αυξήθηκαν κατά 19% σε ετήσια βάση
- Η μηνιαία παροχή διαδικτύου αυξήθηκε κατά 40%
- 56% των νοικοκυριών των Η.Π.Α. συμμετείχαν σε φιλανθρωπικές πράξεις κατά τη διάρκεια της πανδημίας
Αυτές οι τάσεις καθιστούν σαφές ότι η ευκαιρία να αναπτυχθεί ένας μη κερδοσκοπικός οργανισμός στο διαδίκτυο είναι τόσο σημαντικός όσο ποτέ.
5 Τα Personas των αγοραστών και η σημαντικότητα τους σε ένα Infographic
Η γνώση των πελατών σας και η κατανόηση των κινήτρων τους και των ενδιαφερόντων τους, είναι το κλειδί για να αποκτήσετε ένα πραγματικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σε οποιαδήποτε αγορά.
Τα Personas των αγοραστών μπορούν να σας βοηθήσουν να ρίξετε μια ματιά στα δεδομένα των πελατών σας στα οποία έχετε πρόσβαση και να σας επιτρέψουν να τους διαφοροποιήσετε καλύτερα και να εντοπίσετε μερικά βασικά τμήματα στο κοινό σας, με τα οποία μπορείτε στη συνέχεια θα βελτιώσετε την εστίαση στις διαφημίσεις σας