Weekly Marketing Feed #2: Προσθήκη ετικετών για προϊόντα στα βίντεο του YouTube

Freepik.com

Το εβδομαδιαίο report μας, σχετικά με τα τελευταία updates από τον κόσμο του Digital Marketing και των Social Media! Σε αυτό το feed θα μάθεις για την νέα προσθήκη ετικετών για προϊόντα στα βίντεο του YouTube, την επιλογή για απόκρυψη του συνολικού αριθμού Like σε δημοσιεύσεις του Instagram και για το νέο Business Equality Center του Facebook.

Ακόμη θα μάθεις, για την ανανέωση στο Policy του TikTok για την προστασία των νεαρών χρηστών και για τις καλύτερες B2B στρατηγικές Engagement του LinkedIn.

Δες πιο κάτω όσα μαζέψαμε αυτή την εβδομάδα: 

1 Επιλογή για απόκρυψη του συνολικού αριθμού Like σε δημοσιεύσεις στο Instagram

Freepik.com

Σύμφωνα με μια νέα ανακάλυψη, το Instagram δοκιμάζει επί του παρόντος μια νέα επιλογή που θα επιτρέπει στους χρήστες να κρύβουν ή να αποκρύπτουν μετρήσεις στις δημοσιεύσεις τους.

(Social Media Today)

2 Το YouTube προχωρά με την προσθήκη ετικετών για προϊόντα σε βίντεο.

Freepik.com

Τον περασμένο Οκτώβριο, το YouTube είχε αρχίσει να εργάζεται σε μια νέα διαδικασία που θα επιτρέπει στους δημιουργούς να επισημάνουν προϊόντα που εμφανίζονται στα βίντεο τους και να παρέχουν άμεσες επιλογές αγορών, διευκολύνοντας ευκαιρίες ηλεκτρονικών αγορών στην εφαρμογή. Τώρα, το YouTube έχει προχωρήσει στο επόμενο στάδιο των δοκιμών, με μια ζωντανή δοκιμή ετικετών προϊόντων σε επιλεγμένους δημιουργούς.

(Social Media Today)

3 Το Facebook εγκαινιάζει το Κέντρο Επιχειρηματικής Ισότητας για Παροχή Οργανωτικής Καθοδήγησης

freepik.com

Το Facebook ξεκίνησε το Business Equality Center για να βοηθήσει τους οργανισμούς να αυξήσουν την εστίασή τους στο να ξεχωρίσουν και να εκπροσωπήσουν την κάθε τους προσέγγιση.

(Social Media Today)

4 Ανανέωση στο Policy του TikTok για την προστασία των νεαρών χρηστών

Freepik.com

Το TikTok ανακοίνωσε μια σειρά αλλαγών στις ρυθμίσεις απορρήτου για τους νεαρούς χρήστες, στο πλαίσιο της συνεχιζόμενης προσπάθειάς του να εφαρμόσει καλύτερα συστήματα για την προστασία ευάλωτων μελών του κοινού του.
Η μεγαλύτερη αλλαγή θα αφορά όλους τους λογαριασμούς που έχουν δημιουργηθεί από χρήστες ηλικίας 13-15. Άτομα κάτω των 13 ετών δεν επιτρέπεται τεχνικά να εγγραφούν σε έναν κανονικό λογαριασμό TikTok.

(Social Media Today)

5 Infographic από το LinkedIn με τις καλύτερες B2B στρατηγικές Engagement για το 2021

Freepik.com

Το 2020 ήταν μια δύσκολη χρονιά, αλλά το 2021 φέρνει μια νέα ελπίδα. Όλοι θέλουμε να επιστρέψουμε στο φυσιολογικό και να επικεντρωθούμε στην ανάπτυξη, σε αντίθεση με το να κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε για να επιβιώσουμε μέσω της κρίσης.
Το LinkedIn έρχεται με ένα Infographic από τις καλύτερες B2B στρατηγικές Engagement για το 2021.

(Social Media Today)


Σε ενδιαφέρει το Digital Marketing;
Το StudentLife Academy μπορεί να σε βοηθήσει να αποκτήσεις πρακτικές γνώσεις, μέσα από επιχορηγημένα προγράμματα της ΑΝΑΔ. Μάθε περισσότερα εδώ.