Weekly Marketing Feed #62: Το Twitter αντιμετωπίζει την παραπληροφόρηση για τα εμβόλια κατά του COVID-19
Το εβδομαδιαίο report μας, σχετικά με τα τελευταία updates από τον κόσμο του Digital Marketing και των Social Media! Σε αυτό το feed θα μάθεις για τα νέα Creative Tools σε Reels και Stories του Instagram, για την εφαρμογή δημιουργίας μουσικής «Collab» του Facebook και ποιά ήταν τα πιο δημοφιλή κομμάτια στο TikTok.
Ακόμη θα μάθεις, πληροφορίες για την επίθεση του Facebook εναντίον της Apple και πώς το Twitter αντιμετωπίζει την παραπληροφόρηση για τα εμβόλια κατά του COVID-19.
Δες πιο κάτω όσα μαζέψαμε αυτή την εβδομάδα:
1 Το Facebook έρχεται με την εφαρμογή δημιουργίας μουσικής «Collab»
Το Facebook λάνσαρε τον περασμένο Μάιο, την νέα εφαρμογή μέσω πρόσκλησης. Πλέον την πειραματική εφαρμογή μουσικής συνεργασίας «Collab» διαθέσιμη σε όλους τους χρήστες στις ΗΠΑ.
2 Το Instagram προσθέτει νέα Creative Tools σε Reels και Stories
Το Instagram έχει κάνει μερικές νέες προσθήκες στις δημιουργικές σας επιλογές τόσο στους Reels όσο και στα Stories, ενώ παράλληλα τροποποιεί μερικές υπάρχουσες λειτουργίες.
Σημαντικό επίσης είναι ότι το Instagram προσθέτει νέες επιλογές “Audio Mix” και Voice-over “στα εργαλεία σύνθεσης Reels.
3 Τα πιο δημοφιλή κομμάτια στο TikTok
Η μουσική αποτελεί βασικό μέρος της εμπειρίας του TikTok. Αυτή την εβδομάδα, το TikTok μοιράστηκε πληροφορίες σχετικά με τα κορυφαία κομμάτια και τους καλλιτέχνες στην πλατφόρμα του για το 2020.
Αυτή είναι η λίστα με τα κομμάτια που έφτασαν γρηγορότερα στις δισεκατομμύρια προβολές.
1. “Toosie Slide ” – Drake
2. “WAP” (feat. Megan Thee Stallion) – Cardi B
3. “Therefore I Am” – Billie Eilish
4. “Lets Link” – WhoHeem
5. “Say I Yi Yi” – Ying Yang Twins
6. “Where Is The Love?” – The Black Eyed Peas
7. “Whole Lotta Choppas” – Sada Baby
8. “Adderall (Corvette Corvette)” – Popp Hunna
9. “Mood Swings” – Pop Smoke
10. “THICK” – DJ Chose & Bea
4 Το Facebook κάνει επίθεση εναντίον της Apple
Το Facebook έχει επιτεθεί λόγω των αλλαγών της Apple στο αναγνωριστικό για διαφημιζόμενους. Οι χρήστες θα κληθούν να εγκρίνουν ή να απορρίψουν όλες τις φόρμες παρακολούθησης δεδομένων. Αυτό θα αποτελέσει μεγάλη δυσκολία για τις εταιρείες που θέλουν να παρακολουθούν τη δραστηριότητα των χρηστών εντός εφαρμογών.
5 Το Twitter αντιμετωπίζει την παραπληροφόρηση για τα εμβόλια κατά του COVID-19
Με τους εμβολιασμούς COVID-19 που βρίσκονται σε εξέλιξη σε όλο τον κόσμο, το Twitter ανακοίνωσε ότι ενημερώνει την προσέγγισή του στον τρόπο καταπολέμησης της παραπληροφόρησης των εμβολίων. Σκοπός του Twitter είναι να επαναφέρει την κοινωνία στο φυσιολογικό το συντομότερο δυνατό.