Weekly Marketing Feed #60: Τα 4 βήματα για μια επιτυχημένη καμπάνια στα social media
Το εβδομαδιαίο report μας, σχετικά με τα τελευταία updates από τον κόσμο του Digital Marketing και των Social Media! Σε αυτό το feed θα μάθεις τα 4 βήματα για τη δημιουργία μιας επιτυχημένης καμπάνιας στα social media, 11 συμβουλές για το πώς να είστε παραγωγικοί το χειμώνα και τις καλύτερες πρακτικές για Bidding στο LinkedIn!
Ακόμη θα μάθεις, για τις νέες επιλογές μηνυμάτων του Google Maps και για τη νέα διάρκεια των βίντεο στο TikTok.
Δες πιο κάτω όσα μαζέψαμε αυτή την εβδομάδα:
1 Οι καλύτερες πρακτικές για Bidding στο LinkedIn
Είναι το LinkedIn μέρος της στρατηγικής σας για το 2021;
Εάν είναι, τότε αυτός ο οδηγός είναι για εσάς
Αυτήν την εβδομάδα το LinkedIn δημοσίευσε πώς μπορείτε να μεγιστοποιήσετε την απόδοση της καμπάνιας σας για να διασφαλίσετε τη βέλτιστη προβολή διαφημίσεων.
2 11 συμβουλές για το πώς να είστε παραγωγικοί το χειμώνα
Καθώς προχωράμε στις τελευταίες εβδομάδες του 2020, οι περισσότεροι θέλουν να κάνουν ένα διάλειμμα από τον αδιάκοπο κύκλο ειδήσεων αφού είχαμε μια ιδιαίτερα δύσκολη χρονιά.
Ταυτόχρονα, οι προκλήσεις έχουν βρει πολλούς να χάνουν εισόδημα και ευκαιρίες, γεγονός που τους ανάγκασε να επανεκτιμήσουν την προσέγγισή και την εστίασή τους για το επόμενο έτος. Από αυτήν την άποψη, πολλοί σκέφτονται επίσης τι μπορούν να κάνουν για να παραμείνουν παραγωγικοί, προκειμένου να επωφεληθούν από το επόμενο κύμα ευκαιριών.
3 4 βήματα για τη δημιουργία μιας επιτυχημένης καμπάνιας στα social media
Θέλετε να ενισχύσετε την αναγνωρισιμότητα του brand σας και της καμπάνιας σας κατά την περίοδο των διακοπών;
Με τις δαπάνες του ηλεκτρονικού εμπορίου να έχουν φτάσει σε νέα ρεκόρ και περισσότεροι άνθρωποι από ποτέ να ψωνίζουν στο διαδίκτυο, η προσέγγιση μέσω πληρωμένων κοινωνικών θα είναι υψηλή στην ατζέντα για πολλές μάρκες.
Λοιπόν, πώς μπορείτε να κάνετε τα μηνύματα της επωνυμίας σας να ξεχωρίζουν και να επαναλάβετε και, στη συνέχεια, να βελτιώσετε τις προσπάθειες ψηφιακών διαφημίσεων για να μεγιστοποιήσετε την απόδοση.
4 Το Google Προσθέτει Επιλογές Μηνυμάτων για τις επιχειρήσεις στους Χάρτες του
Η Google θέλει να διευκολύνει τους χρήστες να έρχονται σε επαφή με επιχειρήσεις απευθείας από τους Χάρτες και την Αναζήτηση, προκειμένου να λαμβάνουν γρήγορες απαντήσεις σε πιο συγκεκριμένα ερωτήματα.
5 Το TikTok θέλει να επεκτείνει το όριο διάρκειας βίντεο σε τρία λεπτά
Το TikTok δοκιμάζει μια νέα επιλογή που θα επιτρέπει στους χρήστες να ανεβάζουν βίντεο μήκους έως τριών λεπτών, αύξηση στο τρέχον όριο των 60 δευτερολέπτων.