Weekly Marketing Feed #52: Μάθε πότε να ποστάρεις για να έχεις περισσότερο engagement!

freepik.com

Το εβδομαδιαίο report μας, σχετικά με τα τελευταία updates από τον κόσμο του Digital Marketing και των Social Media! Σε αυτό το feed θα μάθεις για την νέα διαφήμιση του Facebook και guides για το πώς να λειτουργάς το Instagram Shop σου.

Ακόμη θα μάθεις πότε είναι καλύτερα να ποστάρεις ανάλογα με το social media network που χειρίζεσαι, τις εκπλήξεις που ετοιμάζει η Hulu για το Halloween και τις νέες αλλαγές στο Instagram.

Δες πιο κάτω όσα μαζέψαμε αυτή την εβδομάδα:

1Το “Voting Information Center” του Facebook

Οι εκλογές στην Αμερική όλο και πλησιάζουν αλλά λόγω του Covid δεν θα είναι το ίδιο φέτος, έτσι το Facebook μέσω της νέας του διαφήμισης παρουσιάζει το “Voting Information Center” όπου ενημερώνει  τους χρήστες σε όλες τις πολιτείες πώς να ψηφίσουν και πώς να το κάνουν με ασφάλεια. (ispot.tv)

2Instagram Shop Guides

freepik.com

Το Instagram βρήκε την κατάλληλη περίοδο να δημοσιεύσει guides για το πώς να χειρίζεσαι σωστά το Instagram Shop σου μιας και πλησιάζουν τα Χριστούγεννα. Μέσω του “The Season for Shops”, ο χρήστης θα μπορεί να βρει διάφορα guides σχετικά με το πώς οι επιχειρήσεις μπορούν να χρησιμοποιούν το Instagram Shop, προκειμένου να προσεγγίσουν υποψήφιους πελάτες μέσω της πλατφόρμας.

Κάποια από τα guides είναι να κάνεις tag τα προϊόντα σε post και stories, να δημιουργείς collection για το κατάστημα, να στήνεις διαφημίσεις για το κατάστημα κτλ. (Social Media Today)

3Οι καλύτερες μέρες και ώρες για να ποστάρεις

freepik.com

H ομάδα του Zenesys δημιούργησε ένα Infographic για τις καλύτερες ώρες να ποστάρεις στα social media για το 2020. Το Infographic βασίζεται πάνω στις καλύτερες ώρες, από όλους τους τομείς, που το engagement είναι μεγάλο. Σίγουρα η καλύτερη ώρα για post κάθε τομέα διαφέρει, αλλά το Infographic είναι μια καλή βάση για να ξεκινήσεις και σιγά σιγά να βρεις την κατάλληλη ώρα ανάλογα με το κοινό σου. To Infographic καλύπτει όλα τα βασικά social media networks.

Για Instagram οι καλύτερες μέρες είναι η Δευτέρα, Τετάρτη και Πέμπτη και οι καλύτερες ώρες είναι μεταξύ 11:00 π.μ. με 1:00 μ.μ. και 7:00 μ.μ. με 9:00 μ.μ.. Η χειρότερη μέρα είναι η Κυριακή. Για Facebook οι καλύτερες μέρες είναι η Πέμπτη, Παρασκευή, Σάββατο και Κυριακή και καλύτερες ώρες είναι μεταξύ 1:00 μ.μ. και 4:00 μ.μ. και Κυριακή η ώρα 3:00 μ.μ.. Η χειρότερη μέρα είναι η Τρίτη. (Social Media Today)

4Η Hulu ετοιμάζει κάτι καινούργιο αυτό το Halloween

freepik.com

Το Halloween για το Hulu είναι μια busy περίοδος μιας και το 2019, 6 δισεκατομμύρια λεπτά “καταναλώθηκαν» σε horror ταινίες. Τα καινούργια δεδομένα δεν σταμάτησαν την πλατφόρμα, αφού δημιούργησε το Spooky Drive-In. Ο κόσμος θα περνά με το αυτοκίνητο του μέσω ενός στοιχειωμένου διαδρόμου όπου θα έχουν την ευκαιρία να φωτογραφηθούν καθώς περνούν τον διάδρομο, θα δουν Halloween-themed performances και θα λάβουν “scare packages” που θα περιέχουν pop-corn, νερό και αντισηπτικό.

Μετά θα φτάσουν σε ένα χώρο στάθμευσης όπου θα μπορούν να απολαύσουν την τρομακτική ταινία της βραδιάς. Μόνο 150 αυτοκίνητα το βράδυ θα μπορούν να ζήσουν αυτή την εμπειρία. Για τα άτομα που δεν θα μπορέσουν να παραβρεθούν στα screenings, το Hulu ετοίμασε διαδραστικά στοιχειωμένα δωμάτια μέσω της πλατφόρμας του. (AdWeek)

5Οι αλλαγές του Facebook σε Instagram και Messenger

freepik.com

Το Facebook κάνει προσπάθειες να ενώσει το Messenger με τα DMs του Instagram. Μέσω αυτής της αλλαγής ο χρήστης θα μπορεί να στέλνει μηνύματα και στις 2 εφαρμογές. Οι Instagram χρήστες θα πρέπει να κάνουν update για να γίνει activate το feature και θα μπορούν μέσω του Instagram να επικοινωνούν με χρήστες του Facebook που δεν έχουν Instagram. Ενώ οι Messenger χρήστες θα μπορούν να επικοινωνούν μόνο με χρήστες που χρησιμοποιούν Instagram. Ο χρήστης θα μπορεί να διαλέξει αν θα θέλει να λαμβάνει μηνύματα στο Instagram από χρήστες που δεν είναι στο Instagram και αντίστοιχα στο Messenger από χρήστες που δεν είναι στο Facebook.

Το καινούργιο feature θα φέρει καινούργια updates μόνο για τους χρήστες του Instagram, όπως το να μπορούν να κάνουν forward μηνύματα, να στέλνουν reactions ή να θέσουν κάποια chats σε “vanish mode”. Ακόμη θα βελτιωθεί το Instagram tool που αφορά την διαδικτυακή παρενόχληση μιας και του Messenger είναι πιο εξελιγμένα. Ακόμη υπάρχουν σκέψεις πώς θα γίνει αυτό αφού το Facebook απαιτά να έχεις την αληθινή σου ταυτότητα ενώ στο Instagram δεν χρειάζεται. (EnGadget)


Σε ενδιαφέρει το Digital Marketing;
Το StudentLife Academy μπορεί να σε βοηθήσει να αποκτήσεις πρακτικές γνώσεις, μέσα από επιχορηγημένα προγράμματα της ΑΝΑΔ. Μάθε περισσότερα εδώ.