Weekly Marketing Feed #51: Το Facebook Campus θυμίζει την αρχική μορφή του Facebook!

unsplash.com

Το εβδομαδιαίο report μας, σχετικά με τα τελευταία updates από τον κόσμο του Digital Marketing και των Social Media! Σε αυτό το feed θα μάθεις για την νέα καμπάνια της Virgin και για τα virtual events του HBO.

Ακόμη θα μάθεις για τo Facebook Campus, insights για τον αλγόριθμο του TikTok και την αλλαγή στα Instagram stories.

Δες πιο κάτω όσα μαζέψαμε αυτή την εβδομάδα:

1Μια διαφορετική καμπάνια ξενοδοχείου

unsplash.com

Η καινούργια καμπάνια της Virgin δεν είναι μια καμπάνια που ξαναείδες. Με το όνομα “Be the first”, η Virgin θέλει να διαφημίσει το νέο της ξενοδοχείο στο Nashville, όπου η εταιρεία καλεί τους ντόπιους να επισκεφτούν το ξενοδοχείο πρώτοι και να απολαύσουν την διαμονή τους. Η διαμονή αυτή δεν θα είναι όπως τις άλλες αφού με το check in ο επισκέπτης θα λαμβάνει μια disposable camera για να φωτογραφίσει την εμπειρία του στο ξενοδοχείο αλλά με ένα διαφορετικό τρόπο.

Η εταιρεία προτείνει κάποια challenges κάποια από τα οποία είναι να κάνεις check in με ψεύτικο όνομα, να κλέψεις τα προϊόντα περιποίησης που θα βρεις στο δωμάτιο, διαγωνισμό όποιος αδειάσει πρώτος τα ποτά στο minibar, να κάνεις photobombed σε φωτογραφία κάποιου στην πισίνα, και κάνοντας τα αυτά θα μπαίνουν σε κλήρωση για να κερδίσουν δωρεάν διαμονές. Το πρώτο υλικό ήρθε μέσα από τους ντόπιους με τα δικά τους challenges όπως να πατήσουν όλα τα κουμπιά του ανελκυστήρα μαζί, να βγάλουν μια cliché φωτογραφία του ηλιοβασιλέματος από την στέγη του ξενοδοχείου. Το υλικό θα χρησιμοποιηθεί στα social media και στο website της εταιρείας. Η καμπάνια έχει προσκαλέσει και influencers μέσα στους πρώτους που θα επισκεφτούν το ξενοδοχείο και γενικά έχει γεμίσει την γειτονιά με billboards και αφίσες για να δημιουργήσει hype γύρω από την καμπάνια. (AdWeek)

2To ΗΒΟ ετοιμάζει σειρά με virtual reality events

unsplash.com

Το HBO θέλει να επεκτείνει τις δυνατότητες και να δει ποιο θα είναι το μέλλον του θεάτρου, των παιχνιδιών, των καλλιτεχνικών εγκαταστάσεων, των συναυλιών και των ζωντανών εκδηλώσεων. Γι’ αυτό θα ετοιμάσει μια σειρά από virtual reality events όπου θα φιλοξενηθούν συνολικά 100 influencers και θα αποτελείται από θέατρο, escape rooms, art installations, puzzles και live συναυλία.

Τα videos θα προβάλλονται μέσω YouTubeLive και οι θεατές θα μπορούν να λάβουν μέρος. Οι Influencers θα λάβουν μέρος με Oculus Quest headsets και θα μπορούν να επικοινωνούν μέσω του VRChat, social platform. Μέσω αυτών των events θέλουν να αναδείξουν έγχρωμους καλλιτέχνες και την δουλειά τους. (AdWeek)

3Το Facebook Campus επαναφέρει την αρχική μορφή του Facebook

unsplash.com

Το Facebook επιστρέφει στην αρχική του μορφή μέσω του Facebook Campus. Με τις αλλαγές που έγιναν στο Facebook σίγουρα δεν θυμίζει την αρχική του λειτουργία που ήταν η επικοινωνία φοιτητών ενός πανεπιστημίου, το Facebook Campus κάνει αυτό. Για να ενωθεί κάποιος φοιτητής με το Campus θα πρέπει να εισάγει το email του πανεπιστημίου και την χρονολογία αποφοίτησης του, τα υπόλοιπα στοιχεία θα τα πάρει το Campus από το κανονικό profile στο Facebook.

Το Campus θα ενημερώνει τους φοιτητές για όλα τα θέματα του πανεπιστήμιου μέσω του news feed, θα μπορούν οι φοιτητές να δημιουργήσουν groups με κοινά θέματα ή events, chats συγκεκριμένα στην εστία που μένουν και άλλα. Η κύρια χρήση του θα είναι να μπορείς να ψάξεις και άλλους φοιτητές του πανεπιστημίου, με απαραίτητη προϋπόθεση ότι θα χρησιμοποιούν το Campus. Προς το παρόν το Campus είναι διαθέσιμο σε 30 σχολεία στην Αμερική. (EnGadget)

4Το TikTok αποκαλύπτει τον αλγόριθμο της πλατφόρμας του

unsplash.com

Μετά από το Transparency Center που πήρε χώρα στο LA, το Μάρτιο, όπου το TikTok έδειξε σε regulators, δημοσιογράφους και πολιτικούς πώς δουλεύει η πλατφόρμα και ο αλγόριθμος του, τώρα έρχεται με το virtual Transparency Center και δίνει περισσότερες πληροφορίες για τη λειτουργία της πλατφόρμας. Συγκεκριμένα αναφέρει ότι όταν ένας καινούριος χρήστης ανοίξει το app θα του εμφανιστούν 8 πολύ δημοφιλή videos από διαφορετικές κατηγορίες και μετά ανάλογα με όποια κάνει engaged τότε θα του εμφανίζονται σχετικά videos.

Το TikTok μετρά το engagement με:

  • άμεσο interaction (Comments, likes, follows and shares)
  • την διάρκει θέασης ενός video
  • στοιχεία του video – caption, sound, songs, hashtags, κτλ
  • συσκευή και στοιχεία του account – αυτό δεν είναι βασικό μέτρο αλλά η πλατφόρμα μετρά την γλώσσα, την χώρα που μένεις και τη συσκευή που χρησιμοποιείς

Με αυτό τον τρόπο το TikTok δεν προωθεί άτομα για να τα κάνεις follow αλλά videos με την θεματική που σε ενδιαφέρει, με σκοπό να σε κρατά engaged. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα φαίνεται ότι ο αλγόριθμος δούλεψε αφού σε διάστημα 2 χρόνων από τους 54 εκατομμύρια χρήστες έφτασε στους 689 εκατομμύρια. (Social Media Today)

5Τα Instagram Stories εισβάλουν στο Facebook

unsplash.com

Κάποιοι χρήστες τελευταία έλαβαν notification από το Facebook ότι μπορούν να βλέπουν Instagram stories μέσω του Facebook. Αυτό είναι σε δοκιμαστικό επίπεδο έτσι μάλλον δεν θα σου τύχει σύντομα. Για να μπορείς να δεις τα Instagram stories κάποιου θα πρέπει να είσαστε φίλοι και στο Instagram και στο Facebook, και θα πρέπει να έχεις ενωμένα το Facebook και το Instagram σου.

Αν έχεις περιορισμό σε συγκεκριμένα accounts να μην μπορούν να δουν τα stories σου στην μια πλατφόρμα αυτό θα ισχύει και στην άλλη. Για να ξεχωρίζεις τα stories της μιας πλατφόρμας από την άλλη είναι ότι τα stories του Instagram θα έχουν πολύχρωμο πλαίσιο ενώ το Facebook θα έχει μπλε πλαίσιο. Με αυτή την κίνηση το Facebook θέλει να ενισχύσει τα stories και το engagement στην πλατφόρμα του Facebook. (Social Media Today)


Σε ενδιαφέρει το Digital Marketing;
Το StudentLife Academy μπορεί να σε βοηθήσει να αποκτήσεις πρακτικές γνώσεις, μέσα από επιχορηγημένα προγράμματα της ΑΝΑΔ. Μάθε περισσότερα εδώ.