Εσύ ξέρεις πόσα σου κοστίζει να αποκτήσεις ένα νέο πελάτη;

Η κάθε εταιρεία, μικρή ή μεγάλη, άσχετα από το τι προσφέρει, μπορεί να υπολογίσει πόσα της κοστίζει να αποκτήσει ένα νέο πελάτη. Και κατ’ επέκταση, μπορεί να βάλει συγκεκριμένους, εφικτούς και μεγάλους στόχους πωλήσεων οι οποίοι μπορεί να τους προβλέψει με σχετική ακρίβεια.

Τα εργαλεία του Facebook Business Manager και Google Ads σου προσφέρουν αυτή την μαγική ικανότητα να μπορέσεις να υπολογίσεις, μόνο σε μερικούς μήνες, το ακριβές κόστος απόκτησης κάποιου νέου πελάτη. 

Χωρίς υπερβολή, ως επιχειρηματίας εδώ και 15 χρόνια, η ικανότητα που έχω σήμερα να μπορώ να προβλέψω τις πωλήσεις της χρονιάς είναι, με διαφορά, μία από τις πιο σημαντικές ικανότητες που έχω. 

Δεν είναι πυρηνική επιστήμη. Είναι μια δεξιότητα που μαθαίνεται. Είναι αρκετά απλή διαδικασία, απλά χρειάζεται χρόνο και μεθοδικότητα. 

Θα σου πω ένα απλό παράδειγμα για να μπορέσεις να το αντιληφθείς καλύτερα: 

  • Η γυναίκα μου είναι αρχιτέκτονας που ειδικεύεται στην ανέγερση και ανακαίνιση σπιτιών σε ορεινές περιοχές. Για να την βοηθήσω να αποκτήσει νέους πελάτες, έτρεξα 10 διαφορετικές διαφημίσεις στο Facebook Business Manager, στα οποία είχα διάφορους συνδυασμούς από φωτογραφίες, λεκτικό και συγκεκριμένες ρυθμίσεις που προσφέρει το Facebook. 
  • Έβαλα €300 προϋπολογισμό για διάστημα 15 ημερών. 
  • Στις 3 μέρες, φάνηκε ότι οι 3 από τις 10 διαφημίσεις έφεραν πολύ καλύτερα αποτελέσματα από τα υπόλοιπα. 
  • Έτσι, ακύρωσα τις άλλες 7 διαφημίσεις και έβαλα το υπόλοιπο ποσό μόνο στις διαφημίσεις που έδειξαν ότι είχαν καλύτερη ανταπόκριση. 
  • Στο τέλος των 15 ημερών, είχαμε συζητήσει με 35 πιθανούς πελάτες και καταλήξαμε να κλείσουμε συμφωνίες με 3 άτομα. 
  • Ο μέσος όρος της κάθε δουλειάς ήταν €5000. Άρα, με €300 προϋπολογισμό, φέραμε €15000 εισόδημα. 
  • Στην προκειμένη περίπτωση το Κόστος Απόκτησης Νέου Πελάτη ήταν 300/3 = €100. 

Πλέον γνωρίζουμε ότι με το να ξοδέψει η γυναίκα μου €100 σε διαφήμιση στο Facebook, με τις συγκεκριμένες διαφημίσεις που έδειξαν ότι έχουν καλύτερη ανταπόκριση, ότι μπορούμε να αποκτήσουμε πελάτη των €5000!

Το παραπάνω παράδειγμα είναι αποκλειστικό για την περίπτωση της γυναίκας μου, η οποία είναι αρχιτέκτονας και το κοινό της είναι άτομα που θέλουν να χτίσουν σε ορεινές περιοχές. Η κάθε εταιρεία διαφέρει. Εσύ πρέπει να κάνεις τα δικά σου πειράματα για να μάθεις πιο είναι το δικό σου Κόστος Απόκτησης Νέου Πελάτη.

Στο επιχορηγημένο training 9 εβδομάδων που προσφέρουμε, ένα από τα πράγματα που θα μάθεις να κάνεις είναι ακριβώς αυτό. Θα μάθεις να πειραματίζεσαι με διαφημίσεις για να μπορέσεις να καταλήξεις στις διαφημίσεις που απλά δουλεύουν και αποδεδειγμένα φέρνουν πελάτες. 

Έχουμε στήσει ένα live project, στο οποίο θα σου δοθεί ένα κονδύλι €120 που θα ξοδέψεις με την βοήθεια έμπειρου καθοδηγητή, για να δημιουργήσεις και να τρέξεις διαφημίσεις στο Facebook Business Manager και Google Ads. Θα δεις μπροστά σου, με τα δικά σου μάτια, το πώς κάποιες αλλαγές σε εικόνες, λεκτικό και ρυθμίσεις μπορούν να αυξήσουν κατακόρυφα το ενδιαφέρον του κοινού. 

Δεν είναι ακόμη ένα σεμινάριο. Είναι ένα μεθοδικά δομημένο training το οποίο έχει σαν μοναδικό στόχο να σε βοηθήσει σε 9 εβδομάδες να αποκτήσεις αυτές τις πολύ σημαντικές δεξιότητες που θα σε βοηθήσουν να κάνεις ακόμη πιο βιώσιμη την επιχείρηση στην οποία εργάζεσαι.

Μάθε περισσότερα για το επιχορηγημένο digital marketing training και εξασφάλισε μία από τις 28 θέσεις!