Weekly Marketing Feed #48: Οι νέες προσθήκες στο Apple Store!

Το εβδομαδιαίο report μας, σχετικά με τα τελευταία updates από τον κόσμο του Digital Marketing και των Social Media! Σε αυτό το feed θα μάθεις για τις εξελίξεις της κόντρας του Trump και του Twitter, και τις καινούργιες προσθηκες στο Apple Store.

Ακόμη θα μάθεις για τις νέες “κινήσεις” του Spotify, το νέο εργαλείο που χρησιμοποιείται στα Walmart και τη καινούργια μπύρα της French’s.

Δες πιο κάτω όσα μαζέψαμε αυτή την εβδομάδα:

1Η κόντρα μεταξύ Trump και Twitter συνεχίζει

unsplash.com

Η “μάχη” μεταξύ του Trump και του Twitter συνεχίζει. Αρχικά ξεκίνησε με τα “καυστικά” tweets του Trump για την κατάσταση που επικρατούσε στην Αμερική με το #blacklivesmatter, το Twitter τότε απαγόρευσε τη θέαση του account του Trump στο Discover section του. Ο Trump άρχισε να γράφει αρνητικά tweets προς το Twitter πως το “Trending” section του Twitter ήταν γεμάτο με αρνητικό υλικό προς τον Trump λέγοντας συγκεκριμένα: “Πραγματικά γελοίο, παράνομο και, φυσικά, πολύ άδικο!”.

Τώρα το Twitter έχει περιορίσει προσωρινά τον λογαριασμό του Donald Trump Jr. αφού έχει δημοσιεύσει βίντεο όπου τα άτομα στο βίντεο ισχυρίζονται ότι βρέθηκε η θεραπεία για τον Covid-19 και οι μάσκες δεν είναι απαραίτητες. Ο Trump δεν έμεινε αμέτοχος και με καινούριο tweet αναφέρει ότι η πλατφόρμα τον μποϊκοτάρει για να μην εκλεγεί στις επόμενες εκλογές (Social Media Today).

2Οι νέες αλλαγές στο Apple Store

reportdoor.com

Το Apple store έρχεται με νέες αναβαθμίσεις. Στο ανανεωμένο store θα βρεις το καινούργιο tab “For you” όπου υπάρχουν όλες οι συσκευές που έχεις στην κατοχή σου και ανάλογα με την συσκευή, σου προτείνει και τα ανάλογα accessories. Ακόμη αν έχεις iPhone σου δίνει πληροφορίες για την εγγύηση του, αν αυτή έχει τελειώσει τότε σε ενημερώνει για την αξία ανταλλαγής της συσκευής σου. Υπάρχει και η επιλογή σύγκρισης της συσκευής που ήδη κατέχεις με καινούρια συσκευή ή να συγκρίνεις 2 καινούριες συσκευές μεταξύ τους (En Gadget).

3Shareable quotes από Spotify

unsplash.com

Το Spotify κάνει πολλές κινήσεις για να έχει άμεση επαφή με τα social media. Παλιά δοκίμασε την επιλογή να μπορούν οι influencers να κάνουν share τα playlists τους στα stories τους και να εμφανίζονται ταυτόχρονα και οι στίχοι. Τώρα θέλει να δοκιμάσει την επιλογή, όταν πατήσει ο χρήστης πάνω σε ένα podcast να υπάρχουν ήδη έτοιμα quotes από το podcast, όπου θα μπορεί να τα κάνει share στα social media του. Το feature είναι διαθέσιμο σε συγκεκριμένους χρήστες, και μπήκε σε εφαρμογή με το πρώτο επεισόδιο του podcast της πρώην πρώτης κυρίας, Michelle Obama (En Gadget).

4Το Walmart παρουσιάζει το “Ask Sam”

pcmag.com

Το Walmart ανακοίνωσε ότι επεκτείνει τη χρήση του voice device του, “Ask Sam”, στους υπαλλήλους του σε περισσότερα από 5.000 καταστήματα σε εθνικό επίπεδο. Αρχικά δημιουργήθηκε για χρήση στα καταστήματα Sam’s Club που ανήκουν στη Walmart. Το συγκεκριμένο εργαλείο επιτρέπει στους υπαλλήλους της Walmart να αναζητούν τιμές, να έχουν πρόσβαση σε χάρτες καταστημάτων, να βρίσκουν προϊόντα, να βλέπουν πληροφορίες πωλήσεων, να ελέγχουν email και άλλα.

Τους τελευταίους μήνες, το “Ask Sam” έχει επίσης χρησιμοποιηθεί για πρόσβαση σε πληροφορίες COVID-19. Το θετικό σε αυτό είναι ότι η εφαρμογή μπορεί να χρησιμοποιηθεί ενώ ο υπάλληλος φορεί γάντια. Με αυτή την κίνηση η εξυπηρέτηση των πελατών θα είναι πιο άμεση αφού οι υπάλληλοι δεν θα χρειάζονται να δακτυλογραφούν και να ψάχνουν πληροφορίες (Techcrunch).

5Η French’s παρουσιάζει την πρώτη μπύρα από μουστάρδα

Για να γιορτάσει την Εθνική Ημέρα μουστάρδας την 1η Αυγούστου, η French’s δημιούργησε την πρώτη μπύρα από μουστάρδα που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με το ζυθοποιείο Oskar Blues Brewery με έδρα το Κολοράντο. Η μπύρα, η οποία παρασκευάζεται με την κλασική κίτρινη μουστάρδα της French’s, διατίθεται online μέσω της εθνικής αγοράς μπύρας CraftShack, και σε επιλεγμένα δωμάτια του Oskar Blues Brewery. Η κίνηση της French’s δεν μας εκπλήσσει μιας και πέρυσι έκαναν το πρώτο παγωτό μουστάρδας. Η απίστευτη αντίδραση του κόσμου στο παγωτό έδωσε την επιβεβαίωση στο brand να πειραματιστεί με την μουστάρδα και να δημιουργήσει την μπύρα, δήλωσε ο Jill Pratt, επικεφαλής marketing της French’s (Ad Week).


Σε ενδιαφέρει το Digital Marketing;
Το StudentLife Academy μπορεί να σε βοηθήσει να αποκτήσεις πρακτικές γνώσεις, μέσα από επιχορηγημένα προγράμματα της ΑΝΑΔ. Μάθε περισσότερα εδώ.