Weekly Marketing Feed #46: Θα “χoρτάσεις” θέα με το WindowSwap!

unsplash.com

Το εβδομαδιαίο report μας, σχετικά με τα τελευταία updates από τον κόσμο του Digital Marketing και των Social Media! Σε αυτό το feed θα μάθεις που καταλήγουν τα καλαμάκια του Mc Donald’s όταν ανακυκλωθούν και για την μεγαλύτερη παραβίαση που έγινε στο Twitter.

Ακόμη θα μάθεις για τις νέες αναβαθμίσεις του IGTV, το ιδιαίτερο concept του WindowSwap και την νέα διαγήμιση της Apple.

Δες πιο κάτω όσα μαζέψαμε αυτή την εβδομάδα:

1Δεν φαντάζεστε πώς ανακυκλώνει τα καλαμάκια της η Mc Donald’s

Το Mc Donald’s στην Βιέννη έχει βρει τον πιο προτότυπο τρόπο να ανακυκλώνει τα πλαστικά καλαμάκια του. Έχει σχεδιάσει ένα αντρικό και γυναικείο μαγιό, φτιαγμένα από ανακυκλωμένο ύφασμα που είναι ένα μείγμα από ανακυκλωμένα πλαστικά καλαμάκια της McDonald και απόβλητα πλαστικών απορριμμάτων που ανακτώνται από τον ωκεανό. Τα μαγιό έχουν το ίδιο design με τα καλαμάκια των Mc Donalds, δηλαδή άσπρα με κόκκινες και κίτρινες γραμμές. Η ιδέα ήρθε από την εταιρεία Virtue. Με αυτή την κίνηση θέλει να δείξει ότι η εταιρεία θα μειώσει την χρήση πλαστικού. Για την μείωση των απορριμμάτων, τα νέα καλαμάκια χαρτιού θα δίνονται μόνο στα εστιατόρια κατόπιν αιτήματος. Όπως και τα ποτήρια ποτών, τα καλαμάκια χαρτιού μπορούν επίσης να απορριφθούν στα εστιατόρια ή στο σπίτι σαν το κανονικό χαρτί (Bandt).

2Ίσως το μεγαλύτερο hack στο Twitter

Η Τετάρτη ήταν μια δύσκολη μέρα για το Twitter καθώς τα accounts γνωστών προσώπων και brands έγιναν hacked. Όλοι οι λογαριασμοί δημοσίευσαν ένα tweet με μήνυμα που προωθoύσε ένα κρυπτογραφημένο fund giveaway, το οποίο ενημέρωνε τους χρήστες ότι τα χρήματα τους θα αποστέλλονταν σε ένα συγκεκριμένο bitcoin wallet με την υπόσχεση ότι θα επιστρέψουν με το διπλάσιο του ποσού στον αποστολέα. Αυτό θεωρείται ίσως το μεγαλύτερο hack στο Twitter καθώς επηρέασε τα accounts του Kanye West, Joe Biden, Bill Gates, Apple, Uber, Barack Obama, HQ Trivia, Kim Kardashian και άλλα. Πάνω από $300.000, συνολικά, είχαν μεταφερθεί στο bitcoin wallet προτού ξεκινήσουν οι αναφορές του hack. Οι ειδικοί λένε ότι αυτές οι συναλλαγές δεν είναι αναστρέψιμες. Το Twitter ξεκίνησε την έρευνα για να εξετάσει ποια άλλη κακόβουλη δραστηριότητα μπορεί να έχουν πραγματοποιήσει ή πληροφορίες στις οποίες ενδέχεται να είχαν πρόσβαση οι δράστες (Social Media Today).

3Η νέα αλλαγή στο IGTV

pulse-advertising.com

Το Instagram συνεχίζει να αναβαθμίζει το IGTV αφού θέλει να δυναμώσει για να τραβήξει περισσοτέρους δημιουργούς βίντεο. Και τώρα με την προσθήκη πληρωμής του δημιουργού όταν εμφανιστεί διαφήμιση στο βίντεο του, το Instagram θέλει το IGTV να γίνει πιο ευέλικτο για τους δημιουργούς. Η καινούργια αλλαγή είναι ότι επιτρέπει στους δημιουργούς να επεξεργάζονται το preview και το thumbnail που εμφανίζονται για τα IGTV clips τους. Με αυτή την επιλογή θα μπορεί ο δημιουργός να διαλέξει την εικόνα που πιστεύει θα έχει μεγαλύτερο engagement. Ακόμη υπάρχει και η επιλογή για να εμφανιστούν στο Facebook Watch (Social Media Today).

4WindowsSwap το site που θα σου τραβήξει το ενδιαφέρον

Για κάποιους η καραντίνα ήταν μια δημιουργική περίοδος για να ασχοληθούν με πράγματα που τους αρέσουν ή να δημιουργήσουν καινούργια πράγματα. Αυτό συνέβη και στην περίπτωση του Sonali Ranjit and Vaishnav Balasubramaniam, όπου, εν καιρώ καραντίνας, δημιούργησαν το WindowSwap. Η συγκεκριμένη ιστοσελίδα σου δίνει την δυνατότητα να δεις διάφορα views από παράθυρα σε όλο τον κόσμο. Οι χρήστες μπορούν να ανεβάσουν HD βίντεο των 10 λεπτών παρουσιάζοντας την θέα από το παράθυρο τους, μαζί με το όνομα και την τοποθεσία τους. Το site είναι κατάλληλο για τα άτομα που δεν έχουν καλή θέα από το παράθυρο τους και αυτό είναι μια υπενθύμιση ότι το Internet μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για ωραίους σκοπούς (The Verge).

5“Underdogs are back”

Η Apple επιστρέφει με την καινούρια της διαφήμιση, η οποία είναι sequel της προηγούμενης διαφήμισης της το“Apple at work – The Underdogs”, όπου βλέπουμε μια ομάδα από υπαλλήλους σε μια εταιρεία να προσπαθούν να που αγωνίζονται για να σχεδιάσουν και να παρουσιάσουν ένα prototype ενός καινούριου concept για κουτί πίτσας σε ένα κορυφαίο στέλεχος της εταιρείας. Η συγκεκριμένη διαφήμιση έχει χαρακτηριστεί η καλύτερη του 2019 από το AdWeek. Η καινούργια συνεχίζει με την ίδια ομάδα όπου τους ανατίθεται παρόμοιο project αλλά τώρα δουλεύουν από σπίτι (AdWeek).

 


Σε ενδιαφέρει το Digital Marketing;
Το StudentLife Academy μπορεί να σε βοηθήσει να αποκτήσεις πρακτικές γνώσεις, μέσα από επιχορηγημένα προγράμματα της ΑΝΑΔ. Μάθε περισσότερα εδώ.