Weekly Marketing Feed #43: Έρχεται το Facebook News!

Το εβδομαδιαίο report μας, σχετικά με τα τελευταία updates από τον κόσμο του Digital Marketing και των Social Media! Σε αυτό το feed θα δεις την καινούργια αλλαγή στο Facebook, τα νέα updates του Snapchat και για ένα εναλλακτικό concept εστιατορίου.

Ακόμη θα μάθεις για τις αλλαγές στα Google Ads, την προσπάθεια του Facebook να “ενωθεί” με online εγκυκλοπαίδεια και την στήριξη του YouTube στους έγχρωμους καλλιτέχνες.

Δες πιο κάτω όσα μαζέψαμε αυτή την εβδομάδα:

1Facebook News η καινούρια προσθήκη

 

Με την αυξημένη ζήτηση του κόσμου να θέλει να ενημερώνεται με τα δρώμενα που συμβαίνουν στον κόσμο, το Facebook δημιούργησε το Facebook News section για την Αμερική. Αυτό το section θα βρίσκεται σε συγκεκριμένο tab και θα ειδοποιά τους χρήστες όταν υπάρχουν live videos or breaking news σχετικά με τα νέα στον κόσμο. Οι χρήστες θα μπορούν να αντιδρούν στα stories και θα έχουν τη δυνατότητα να κάνουν share τις ειδήσεις. Ακόμη θα μπορούν να κάνουν hide άρθρα, θέματα και πηγές που δεν τους ενδιαφέρουν (Social Media Today).

2Τα νέα updates του Snapchat θα σε ενθουσιάσουν

Το Snapchat έρχεται ανανεωμένο με πολλά καινούρια updates. Με τη ραγδαία αύξηση των Augmented Reality tools του, εν καιρό κορωνοϊού, το Snapchat επένδυσε σε αυτά και τώρα οι χρήστες θα έχουν τη δυνατότητα να βάψουν virtually συγκεκριμένα κτίρια και αξιοθέατα, τα οποία θα μένουν ορατά στους άλλους χρήστες μέσω του app. Ακόμη μέσα στα σχέδια του είναι να ενισχύσει τις scan επιλογές του. Εκτός από μουσική και προϊόντα, τώρα θα μπορεί να αναγνωρίζει φυτά, ράτσες σκύλων, συστατικά από συσκευασμένα φαγητά και εμπειρίες που θα προσφέρουν μεγάλα brands όπως το Louis Vuitton.

Ένα από τα πιο ενδιαφέρον features είναι το voice scan όπου θα αναγνωρίζει και θα εκτελεί το φωνητικό μήνυμα, όπως για παράδειγμα να ζητάς να αλλάξουν τα μαλλιά σου σε συγκεκριμένο χρώμα, και να σου τα αλλάζει virtually. Επιπλέον θα υπάρχουν ενσωματωμένα άλλα apps όπως το headspace, που θα μπορούν οι χρηστές να τα κάνουν activate μέσω του Snapchat (Social Media Today).

3Το Nowhere δεν είναι ένα συνηθισμένο εστιατόριο

H Oddbird δημιούργησε το Nowhere, το πρώτο social-distancing concept εστιατόριο στον κόσμο. Το σουηδικό brand με τα μη αλκοολούχα κρασιά, τώρα προσφέρει την ευκαιρία να ζήσεις την εμπειρία του εστιατορίου σε 6 απομονωμένα μέρη. Κάποια από αυτά είναι μέσα στο δάσος με ψηλά δέντρα, άλλο σε ένα jet στο μέσω του ωκεανού. Το κάθε set είναι φτιαγμένο από ανακυκλώσιμα έπιπλα και υλικά (Ad Week).

4Οι πολιτικές των Google Ads αλλάζουν

Το Google ανακοίνωσε τις νέες πολιτικές του για τα Google Ads οι οποίες θα εμποδίζουν τους εμπόρους να προωθούν υπηρεσίες πίστωσης, απασχόλησης και στέγασης σε πελάτες ευαίσθητων κατηγοριών. Οι διαφημιστές των Google Ads δεν θα μπορούν να κάνουν target άτομα βασισμένοι σε εθνικότητα, φυλή, θρησκεία και σεξουαλικό προσανατολισμό. Το Google ανακοίνωσε ότι το έκανε αυτό για να εμποδίσει τις διακρίσεις από τους διαφημιζόμενους και να μπορεί ο καθένας να έχει access στις πιο πάνω υπηρεσίες (Ad Week) .

5Η Wikipedia στο Facebook

Απ’ ότι φαίνεται το Facebook κάνει τα πάντα για να κρατήσει τους χρήστες του μέσα στη δική του πλατφόρμα. Οι καινούργιες δοκιμές που κάνει τώρα είναι να εντάξει την Wikipedia σε αυτό. Έτσι όταν ένα χρήστης κάνει search κάποιο topic στο Facebook θα του εμφανίζει στο πλάι ένα κουτί, όπως το Google, με τις βασικές πληροφορίες του topic από Wikipedia. Το συγκεκριμένο feature θέλει βελτiώσεις για να μπορεί να συνδέει τις διάφορες αναζητήσεις με τις σωστές πληροφορίες. Αυτή είναι και μια προσπάθεια του Facebook να καταπολεμήσει την εξάπλωση της παραπληροφόρησης (EnGadget).

6Η κίνηση στήριξης του YouTube στους έγχρωμους καλλιτέχνες

Το YouTube ανακοίνωσε ότι θα δημιουργήσει ένα πολυετές “ταμείο” 100 εκατομμυρίων δολαρίων αφιερωμένο σε έγχρωμους δημιουργούς και καλλιτέχνες που θα μπορούν να μοιραστούν τις ιστορίες τους ελεύθερα χωρίς αρνητικα και ρατσιστικά σχόλια. Δεν είναι ξεκάθαρο πώς θα ξοδευτούν τα λεφτά αλλά η πλατφόρμα έχει ήδη ξεκινήσει να στηρίζει το συγκεκριμένο project, προγραμματίζοντας το “Bear Witness, Take Action,” το οποίο είναι ένα live stream fundraising event στις 13 του Ιούνη με διάφορους έγχρωμους καλλιτέχνες μέσα σε αυτού και ο John Legend.

Η εκδήλωση θα περιλαμβάνει μουσικές παραστάσεις και συζητήσεις, που θα ενθαρρύνουν τους θεατές να κάνουν δωρεές στο Equal Justice. Όπως αναφέρει και η CEO Susan Wojcicki: “Με βάση τη δουλειά μας τα τελευταία χρόνια, αφιερώνουμε αυτή τη στιγμή για να εξετάσουμε πώς λειτουργούν οι πολιτικές και τα προϊόντα μας για όλους ⁠— αλλά ειδικά για τη Μαύρη κοινότητα ⁠— και να καλύψουμε τα κενά” (EnGadget).


Σε ενδιαφέρει το Digital Marketing;
Το StudentLife Academy μπορεί να σε βοηθήσει να αποκτήσεις πρακτικές γνώσεις, μέσα από επιχορηγημένα προγράμματα της ΑΝΑΔ. Μάθε περισσότερα εδώ.