Weekly Marketing Feed #41: Το YouTube δημιουργεί reminder για να το κλείνεις και να κοιμάσαι!

unsplash.com

Το εβδομαδιαίο report μας, σχετικά με τα τελευταία updates από τον κόσμο του Digital Marketing και των Social Media! Σε αυτό το feed θα μάθεις για το Youtube Select, τις νέες αλλαγές στο IGTV και ποια πλατφόρμα αγόρασε την GIPHY.

Ακόμη θα μάθεις για τα tips που προσφέρει το Pinterest για την δημιούργια διαφημιστικών videos, την αλλαγή που θα κάνει το Twitter και το reminder του Youtube.

Δες πιο κάτω όσα μαζέψαμε αυτή την εβδομάδα:

1Έρχεται το Youtube Select

Το YouTube Select έρχεται και αντικαθιστά το Google Preferred το οποίο ήταν ένα πρόγραμμα που επέτρεπε στους διαφημιζόμενους να πληρώνουν για να τοποθετούν τις διαφημίσεις τους σε βίντεο υψηλής απόδοσης στο Youtube στην Αμερική.

Τώρα το Youtube Select είναι διαθέσιμο παγκόσμια. Με τις διάφορες κατηγορίες που υπάρχουν στο Youtube Select, θα μπορεί ο διαφημιζόμενος να φτάσει στους υποψήφιους πελάτες του μέσω των αγαπημένων τους βίντεο στο Youtube και στο Youtube TV (Youtube).

2Τώρα θα πληρώνονται οι δημιουργοί των Instagram lives και του IGTV

Το Instagram σχεδιάζει να ξεκινήσει τις διαφημίσεις στο IGTV. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι το βίντεο να είναι μεγαλύτερο από 15 δευτερόλεπτα. Όταν μια διαφήμιση εμφανιστεί σε κάποιο βίντεο τότε ο δημιουργός του βίντεο θα πληρώνεται όπως γίνεται και στο Youtube. Με αυτόν τον τρόπο το Instagram θέλει να δυναμώσει το IGTV με το να φέρει καινούργιους vloggers στην εφαρμογή και να κάνει τους ήδη χρήστες της εφαρμογής να δημιουργούν περισσότερο υλικό.

Ακόμη οι creators στο Instagram θα έχουν την επιλογή να δέχονται donations από τους χρήστες που τους παρακολουθούν μέσω των Instagram Lives. Αυτό θα γίνεται με την αγορά badges από τους χρήστες που βλέπουν το Live. Με την αγορά του badge, το comment του χρήστη θα εμφανίζεται πάνω από όλα και ο δημιουργός του Live θα μπορεί να το βλέπει και να ευχαριστεί τον χρήστη κατά την διάρκεια του Live (Social Media Today).

3Η εταιρεία GIPHY βρίσκεται πλέον κάτω από το Facebook

Με την αυξημένη χρήση των Gifs στα social media, το Facebook αγόρασε το GIPHY για 400 εκατομμύρια δολάρια. Συγκεκριμένα το GIPHY θα είναι κάτω από την ομάδα του Instagram (Medium).

410 tips από το Pinterest για να δημιουργήσεις τα καλύτερα διαφημιστικά βίντεο

Οι προβολές βίντεο στο Pinterest έχουν αυξηθεί 3 φορές περισσότερο κατά το προηγούμενο έτος. Βασισμένο σε αυτό το στοιχείο, η εφαρμογή δημιούργησε οδηγό με 10 tips για την δημιουργία ad videos που θα τραβήξουν την προσοχή, με σκοπό να βοηθήσει τους διαφημιζόμενους να έχουν περισσότερη απήχηση στους πελάτες τους.

Κάποια από τα σημεία που προτείνει το Pinterest είναι να παίξουμε με την προοπτική, το white space, το χρώμα, την κίνηση και το βάθος για να γίνεται το περιεχόμενο πιο ζωντανό (View Highspot).

5Πλέον μπορείς να επιλέξεις ποιος θα κάνει reply στα tweets σου

 

Το Twitter δοκιμάζει την επιλογή ο χρήστης να μπορεί να επιλέξει ποιος μπορεί να κάνει reply στα tweets του. Ο χρήστης θα δημιουργεί το tweet και θα μπορεί να ενεργοποιεί την επιλογή με την οποία θα μπορούν να απαντούν μόνο αυτοί που είναι tag στο συγκεκριμένο tweet.

Το tweet θα είναι εμφανές στους άλλους χρήστες και θα μπορούν να κάνουν like. Το Twitter αναφέρει ότι με αυτό το feature θα βοηθήσει τους χρήστες να έχουν σημαντικές συνομιλίες και θα εμποδίσουν τα κακά σχόλια (Twitter).

6Reminder από το YouTube για να πάμε για ύπνο

unsplash.com

Από ότι φαίνεται περνούμε πολύ χρόνο στο YouTube, γι’ αυτό, το ίδιο το YouTube, δημιούργησε reminder για να μας υπενθυμίζει να το κλείνουμε και να πηγαίνουμε για ύπνο. Οι χρήστες θα μπορούν να προγραμματίσουν την χρονική περίοδο που το reminder θα εμφανιστεί και θα έχουν την επιλογή να καθορίσουν αν θα εμφανίζεται καθώς βλέπεις βίντεο (διακόπτοντας το βίντεο) ή όταν τελειώσει το βίντεο. Φυσικά, θα μπορείς να ακυρώσεις ή να αναβάλεις το reminder (The Verge).


Σε ενδιαφέρει το Digital Marketing;
Το StudentLife Academy μπορεί να σε βοηθήσει να αποκτήσεις πρακτικές γνώσεις, μέσα από επιχορηγημένα προγράμματα της ΑΝΑΔ. Μάθε περισσότερα εδώ.