Weekly Marketing Feed #40: Η νέα τεχνολογία της Google και Apple κατά του Covid-19!

unsplash.com

Το εβδομαδιαίο report μας, σχετικά με τα τελευταία updates από τον κόσμο του Digital Marketing και των Social Media! Σε αυτό το feed θα μάθεις για τα νέα virtual dating experiences από την Bumble και Airbnb, την καινούργια καμπάνια του IKEA και τα updates του Photoshop για το iPad.

Ακόμη θα μάθεις για το “Guides” του Instagram, τo “Shops” feature στις πλατφόρμες του Facebook και την νέα τεχνολογία που δημιούργησαν από κοινού η Google και η Apple.

Δες πιο κάτω όσα μαζέψαμε αυτή την εβδομάδα:

1Virtual Dating Experiences από την Bumble και Airbnb

Η κατάσταση που ζούμε αυτή τη στιγμή σίγουρα εξασθενεί το πάθος σε μια σχέση αφού το ζευγάρι δεν έχει την ευκαιρία να βιώσει καινούριες εμπειρίες και να έρθει πιο κοντά. Το Bumble και το Airbnb έχοντας αυτό υπόψη δημιούργησαν διάφορες συναρπαστικές virtual dating experiences.

Μέσω διαγωνισμού 100 ζευγάρια θα κερδίσουν από μία virtual dating εμπειρία που ετοίμασαν οι 2 εταιρείες. Κάποιες από αυτές είναι μάθημα κρασιού από ένα expert στην Πορτογαλία, πώς να φτιάξουν μεξικάνικα tacos, μια νύκτα σε ένα κρυφό jazz club στο Άμστερνταμ, ζωντανό show από drag queens στη Λισαβόνα, μάθημα πώς να φτιάξεις μακαρόνια από Φλωρεντία και σεμινάριο στην γευσιγνωσία του καφέ από expert στην Μποκότα (Ad Week).

2 Η νέα καμπάνια του IKEA που απευθύνεται σε γονείς

Τα θετικά του εγκλεισμού στο σπίτι είναι ότι οι γονιοί έχουν περισσότερο χρόνο να περάσουν με τα παιδιά τους. Το IKEA θέλει να ενισχύσει αυτή την σχέση με την καινούρια του καμπάνια. Το IKEA δείχνει στους γονείς πως μπορούν με τα έπιπλα του, να δημιουργήσουν διάφορα σκηνικά όπως τέντα του camping, φρούριο, σπίτι, σπηλιά κ.τ.λ., για να κρατήσουν τον ενθουσιασμό των παιδιών (Ad Week).

3Τα καινούργια updates του Photoshop στο iPad

Όταν κυκλοφόρησε το Photoshop για το iPad απογοήτευσε αφού έλειπαν αρκετά κύρια features από την εφαρμογή. Η Adobe υποσχέθηκε ότι θα επιστρέψει με καινούρια updates για τη συγκεκριμένη εφαρμογή. Ένα από τα κύρια features του Photoshop που έφεραν τα καινούρια updates είναι το Curves, με το οποίο ο χρήστης μπορεί να  φτιάξει τους τόνους και τα χρώματα σε μια φωτογραφία. Το δεύτερο κύριο feature είναι ότι η εφαρμογή αποδέχεται την χρήση του Apple pencil όπου πολλοί χρήστες βρίσκουν πολύ βοηθητικό όταν δουλεύουν στο Photoshop (En Gadget).

4Το Instagram συστήνει το “Guides”

Το Instagram έχει υπό δοκιμή το νέο του feature “Guides”. Το “Guides” δημιουργήθηκε, όπως αναφέρει το Instagram, για να μπορούν εύκολα οι χρήστες να ανακαλύψουν πιο εύκολα προτάσεις, συμβουλές και γενικά ιδιαίτερο  περιεχόμενο από τους αγαπημένους τους λογαριασμούς όπως δημόσια πρόσωπα, οργανισμούς, κ.τ.λ. . Ο χρήστης του “Guides” θα δημιουργεί collections από posts, όπου κάθε collection έχει δική του θεματική (με το ίδιο σκεπτικό που χρησιμοποιούμε το Pinterest).

Η αρχική προσέγγιση του “Guides” είναι να μαζευτεί υλικό για να βοηθήσει τον κόσμο στην βελτίωση της ευεξίας του και ειδικά τα άτομα που επηρεάστηκαν από τον Covid-19. Αλλά το βλέπουν να εξελίσσεται και σε άλλες μορφές όπως κάποιος influencer να “μαζεύει” τα αγαπημένα του προϊόντα στο “Guides” για τα οποία να μπορεί να πληρώνεται σε συνενοήση με τα brands. Ακόμη τα brands θα μπορούν μέσω του “Guides” να δίνουν περισσότερες πληροφορίες για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους, π.χ. με οδηγούς “How-to” ανάλογα με τον τομέα τους (Social Media Today).

5Το νέο feature “Shops” σε Facebook και Instagram

Ο Covid-19 έχει επηρεάσει αρνητικά σχεδόν όλες τις επιχειρήσεις και ειδικά αυτές που δεν είναι διαθέσιμες διαδικτυακά. Η όλη κατάσταση έχει δείξει πόσο σημαντικό είναι κάθε εταιρεία να έχει και τη διαδικτυακή της πλατφόρμα όπου σε τέτοιες καταστάσεις, θα κρατήσει την επικοινωνία με τους πελάτες της. Αναγνωρίζοντας αυτό το πρόβλημα το Facebook δημιούργησε τα “Shops” και για Facebook και για Instagram. Η διαδικασία να στήσεις “Shop” είναι πολύ απλή και μπορείς να το κάνεις customized αναλόγως των χρωμάτων του brand σου και της αισθητικής σου. Έτσι ανάλογα το πόσο μεγάλη ή μικρή είναι μία επιχείρηση, ή πόσο budget έχει, θα μπορεί να αποκτήσει το δικό της online κατάστημα μέσω των εφαρμογών του Facebook.

Το “Shops” δεν θα είναι άμεσα διαθέσιμο για όλους. Θα δωθεί σε κάποια accounts για δοκιμή και μετά σε όλους. Μέσα στα πλάνα του Facebook είναι να γίνουν πιο άμεσες αλλαγές για να βοηθήσει τις επιχειρήσεις. Ένα παράδειγμα είναι να μπορεί κάποιος, που δημιουργεί βίντεο για να δείξει ένα προϊόν, να μπορεί να το κάνει tag για να έχουν άμεση πρόσβαση να το αγοράσουν αυτοί που βλέπουν το βίντεο (Social Media Today).

6Η Google και η Apple μας παρουσιάζουν την τεχνολογία για αντιμετώπιση του Covid-19

Ένα μήνα πριν ακούσαμε για την συνεργασία των 2 τιτάνων της Τεχνολογίας Apple και Google για τον εντοπισμό των ατόμων που έχουν τον Covid-19. Η τεχνολογία είναι έτοιμη! Δεν είναι app, αλλά API! Οι χρήστες των iPhones θα το αποκτήσουν με το update του iOS 13.5 που κυκλοφορεί τώρα. Οι χρήστες των Android θα υπάρξει μια ενημέρωση στις υπηρεσίες Play. Η τεχνολογία δουλεύει με Bluetooth, με τα τηλέφωνα να ανταλλάσσουν και να αποθηκεύουν κλειδιά όποτε βρίσκονται σε απόσταση μεταξύ τους.

Οι υπηρεσίες δημόσιας υγείας συνδέονται με το σύστημα, με τις εφαρμογές τους, και εάν ένας χρήστης (κλειδί) δείξει θετικός στον ιό, τότε ενημερώνονται τα άτομα (κλειδιά) που ήρθε σε επαφή. Το μήνυμα τους ενημερώνει ότι ήρθαν σε επαφή με άτομο που έχει τον ιό (ανώνυμα) και τότε λαμβάνουν οδηγίες για το τι πρέπει να κάνουν μετά για να ελεκτούν (En Gadget).


Σε ενδιαφέρει το Digital Marketing;
Το StudentLife Academy μπορεί να σε βοηθήσει να αποκτήσεις πρακτικές γνώσεις, μέσα από επιχορηγημένα προγράμματα της ΑΝΑΔ. Μάθε περισσότερα εδώ.