Weekly Marketing Feed #37: Εσύ μπορείς να “νικήσεις” τη νέα διαφήμιση του Burger King;

unsplash.com

Το εβδομαδιαίο report μας, σχετικά με τα τελευταία updates από τον κόσμο του Digital Marketing και των Social Media! Σε αυτό το feed θα μάθεις για τα καινούργια stickers του Instagram και πώς θα βοηθήσουν τις επιχειρήσεις, τη νέα διαφήμιση για το περιβάλλον με τίτλο “Our house is on fire” και για 5 διαδικτυακούς παιχνιδότοπους. Ακόμη θα δεις όλες τις λεπτομέρειες για το καινούργιο reaction του Facebook, την έξυπνη διαφήμιση που ετοίμασε το Burger King και το εμψυχωτικό βίντεο από το Pinterest.

Δες πιο κάτω όσα μαζέψαμε αυτή την εβδομάδα:

1Τα stickers του Instagram που θα βοηθήσουν τις επιχειρήσεις

unsplash.com

Η κατάσταση με τον κορωνοϊό έχει φέρει σε δύσκολη θέση πολλές επιχειρήσεις που έχουν κλείσει ή έχουν μειώσει κατά πολύ τις ενέργειες τους. Το Instagram δημιούργησε 3 νέα stickers στην εφαρμογή, τα οποία καλούν το κοινό είτε να παραγγείλουν φαγητό, είτε να αγοράσουν δωροκάρτα ή να κάνουν δωρεά στην εταιρεία ή σε κάποιο άλλο οργανισμό.

Με αυτό τον τρόπο, θέλει να βοηθήσει επιχειρήσεις που αντιμετωπίζουν δυσκολίες, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να έχουν οικονομικό όφελος μέσω της εφαρμογής του (Social Media Today).

2Η καινούργια διαφήμιση του οργανισμού της Greta Thunberg

Όλοι γνωρίζουμε τη νεαρή ακτιβίστρια Greta Thunberg και θυμόμαστε το μεγάλο “Ηow dare you?” που είπε στους μεγάλους αρχηγούς της Αμερικής, για την αδιαφορία τους στις κλιματικές αλλαγές.

Με αφορμή την Ημέρα της Γης (22 του Απρίλη), ο οργανισμός που η ίδια δημιούργησε για ανάδειξη του θέματος της κλιματικής αλλαγής, παρουσίασε την καινούργια διαφήμιση με το μήνυμα “Our house is on fire. React”, η οποία τονίζει με εμφαντικό τρόπο την αδιαφορία μας για το περιβάλλον (The Hill).

35 brands δημιουργούν διαδικτυακούς παιδότοπους

thekingdominsider.com

Ο εγκλεισμός των παιδιών στο σπίτι προβληματίζει τους γονείς με ποιους τρόπους μπορούν να τα απασχολούν δημιουργικά. Λαμβάνοντας αυτό υπόψη, κάποιες εταιρείες δημιούργησαν διαδικτυακούς παιδότοπους για να μπορεί όλη η οικογένεια να περνά ευχάριστα την ώρα της.

Ανάμεσα σε αυτές, η Disney που μετέφερε το πάρκο της Disneyland διαδικτυακά, μέσω μιας διαδραστικής σελίδας. Επίσης, η Warner Bros δημιούργησε το “Harry Potter at home”, μέσα από το οποίο η οικογένεια μπαίνει ξανά στον κόσμο των μάγων με ενδιαφέρουσες δραστηριότητες για όλη την οικογένεια (YPulse).

4Το “Care” reaction του Facebook

Λόγω της κοινωνικής αποστασιοποίησης, όλος ο κόσμος έχει πολύ καιρό να δει από κοντά αγαπημένα πρόσωπα. Και επειδή η επικοινωνία γίνεται περισσότερο μέσω social media, το Facebook δημιούργησε το καινούριο “Care” reaction για την εφαρμογή του και την εφαρμογή του Messenger.

Στο Facebook έχει τη μορφή του smiley face που αγκαλιάζει μια καρδιά ενώ στο Messenger είναι το υφιστάμενο “Heart” response, που με συνεχόμενο πάτημα γίνεται μωβ με γραμμές γύρω και μοιάζει σαν καρδιά που “κτυπά” (Social Media Today).

5Μπορείς να βγεις νικητής από τη νέα διαφήμιση του Burger King;

Το Burger King γνωρίζει ότι ο κόσμος περνά πολύ χρόνο μπροστά από την τηλεόραση αυτή την περίοδο. Γι’ αυτό η νέα του τηλεοπτική διαφήμιση, δεν είναι απλά μια κοινή διαφήμιση!

Στη διάρκεια της διαφήμισης εμφανίζεται ένα QR Code που κινείται συνεχώς και όποιος καταφέρει να το σκανάρει κερδίζει ένα δωρεάν whopper μέσω της εφαρμογής του Burger King. To Burger King προσφέρει μόνο 10,000 whoppers, έτσι οι 10,000 πιο γρήγοροι θα κερδίσουν (Ad Week).

6Το εμψυχωτικό βίντεο που ετοίμασε το Pinterest

Με τον εγκλεισμό στο σπίτι, το Pinterest θεωρεί ότι οι χρήστες του θα στραφούν προς την εφαρμογή για εμψύχωση και έμπνευση. Έτσι σε συνεργασία με το 72andSunny δημιούργησε ένα βίντεο με θετικά μηνύματα εν καιρώ κορωνοϊού, γονείς που παίζουν με τα παιδιά τους, διάφορες χειροποίητες δημιουργίες, αστεία βίντεο και άλλα (Ad Week).


Σε ενδιαφέρει το Digital Marketing;
Το StudentLife Academy μπορεί να σε βοηθήσει να αποκτήσεις πρακτικές γνώσεις, μέσα από επιχορηγημένα προγράμματα της ΑΝΑΔ. Μάθε περισσότερα εδώ.