Weekly Marketing Feed #36: Οι online εμπειρίες που προσφέρει το Airbnb!

pexel.com

Το εβδομαδιαίο report μας, σχετικά με τα τελευταία updates από τον κόσμο του Digital Marketing και των Social Media! Σε αυτό το feed θα μάθεις τις αλλαγές που θα γίνουν στο IGTV, την καινούρια διαφήμιση της Apple και από που μπορείς να ενημερώνεσαι για τα τελευταία νέα της πανδημίας. Ακόμη ανακάλυψε τις online εμπειρίες του Airbnb και γιατί η Shutterstock προσφέρει δωρεάν υλικό.

Δες πιο κάτω όσα μαζέψαμε αυτή την εβδομάδα:

1Το Instagram αναβαθμίζει το IGTV

Με την έξαρση της χρήσης των social media αυτή την περίοδο, το Instagram αποφάσισε να αναβαθμίσει το δεύτερο του application, το IGTV. Το συγκεκριμένο app δεν είναι ακόμη μέσα στις δημοφιλείς πλατφόρμες, έτσι αυτές οι αλλαγές γίνονται για να ελκύσει περισσότερο κοινό.

Εκτός από τις αισθητικές αλλαγές που θα γίνουν για να γίνει πιο ελκυστικό και εύκολο στην χρήση, θα δώσει περισσότερη προβολή στους δημοφιλέστερους χρήστες του app. Θα υπάρχει επίσης η επιλογή πληρωμής στους δημιουργούς των βίντεο, για να μπορεί κάποιος να δει το υλικό τους. Αλλαγή θα υπάρχει και όταν ένα IGTV βίντεο γίνει shared σε story. Θα δείχνει κανονικά τα 15 πρώτα δευτερόλεπτα του βίντεο, σε αντίθεση με τώρα που είναι μια στατική εικόνα (Social Media Today)

2Η καινούρια διαφήμιση της Apple με θέμα την δημιουργικότητα στην καραντίνα

Η Apple δημιούργησε καινούρια διαφήμιση με τίτλο “Creativity goes on”. Η διαφήμιση παρουσιάζει πώς άνθρωποι από όλο τον κόσμο, που είναι κλεισμένοι στο σπίτι λόγω καραντίνας, μένουν δημιουργικοί μέσω των προϊόντων της Apple. Μέσα σε αυτούς υπάρχουν και διάσημοι οι οποίοι είναι ο John Krasinski, η Oprah Winfrey και η Lily James (The Drum).

3Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας ενημερώνει για την πανδημία μέσω του Messenger

businessinsider.com

Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας (ΠΟΥ), σε συνεργασία με την Sprinklr (customer experience management platform), θα ενημερώνει δωρεάν τον κόσμο για την πανδημία μέσω της καινούριας ενότητα Health Alert.

Οι χρήστες θα μπορούν να ενημερώνονται για τα τελευταία νέα της πανδημίας μέσω του Messenger του ΠΟΥ. Παρόμοια κίνηση που έγινε από τον ΠΟΥ σε συνεργασία με το WhatsApp είχε απήχηση σε 12 εκατομμύρια κόσμο. (Ad Week)

4Το Airbnb προσφέρει online εμπειρίες 

businessinsider.com

Ακόμη μια υπηρεσία που έχει πληγεί από τον κορωνοϊό είναι το Airbnb. Αυτό δεν το σταμάτησε όμως από το να βρει άλλους τρόπους να απασχολεί το κοινό. Τώρα προσφέρει διαδικτυακές εμπειρίες από όλο τον κόσμο.

Μέσω του Airbnb θα μπορείς να κάνεις meditation με τους μοναχούς στην Ιαπωνία, μαθήματα μαγειρικής από μαροκινή οικογένεια ή γυμναστική με κάποιο διάσημο αθλητή. Οι εμπειρίες είναι αμέτρητες! Το Airbnb θέλει να δείξει ότι η εξερεύνηση και ανακάλυψη μπορεί να γίνει και διαδικτυακά (Forbes).

5Το Shutterstock προσφέρει δωρεάν υλικό σε μικρές επιχειρήσεις

Με την σειρά του το site Shutterstock θέλει να βοηθήσει τις μικρές επιχειρήσεις εν καιρώ κορωνοϊού. Έτσι δημιούργησε ένα hub όπου διαθέτει δωρεάν φωτογραφίες, βίντεο και μουσική σχετικά με τα trending topics όπως κορωνοϊός, δουλειά από σπίτι, online trading και άλλα. Ακόμη προσφέρει δωρεάν χρήση του Shutterstock editor για να μπορεί η επιχείρηση να κάνει πιο αποτελεσματικά τα σχεδιαστικά της (Social Media Today).


Σε ενδιαφέρει το Digital Marketing;
Το StudentLife Academy μπορεί να σε βοηθήσει να αποκτήσεις πρακτικές γνώσεις, μέσα από επιχορηγημένα προγράμματα της ΑΝΑΔ. Μάθε περισσότερα εδώ.