Weekly Marketing Feed #29: Τα 20 δημοφιλέστερα χόμπι των Millennials!
Το εβδομαδιαίο report μας, σχετικά με τα τελευταία updates από τον κόσμο του Digital Marketing και των Social Media!
Δες πιο κάτω όσα μαζέψαμε αυτή την εβδομάδα:
1Τα πιο cool clothing brands σύμφωνα με τους Millennials
Μέσα από μια έρευνα του Ypulse σε 40,000 άτομα ηλικίας 13-36, μάθαμε πως αυτά είναι τα 15 πιο cool brands στην κατηγορία ρουχισμού:
- Nike
- Adidas
- Vans
- Under Armour
- Converse
- The North Face
- Supreme
- PINK
- Timberland
- Forever 21
- Victoria’s Secret
- Hollister
- Puma
- Hot Topic
- Levi’s
(Ypulse )
2Τα 20 δημοφιλέστερα χόμπι των Millennials
Μέσα από μια έρευνα του Ypulse άτομα ηλικίας 13-36, μάθαμε πως τα περισσότερα χόμπι τους, δεν έχουν να κάνουν με την τεχνολογία και το διαδίκτυο:
- Music / Playing an instrument
- Sports
- Gaming
- Reading
- Cooking / Baking
- Fitness
- Art
- TV / Netflix
- Crafting
- Dance
- Writing
- Sewing / Knitting / Crochet
- Travel
- Running
- Outdoor activity
- Movies
- Walking / Hiking
- Photography
- Shopping
- Food
(Ypulse)
3To Facebook δοκιμάζει το “Favorites” στα Stories
To καινούριο feature που δοκιμάζει το Facebook, θα αφήνει τους χρήστες να κάνουν share τα stories τους με συγκεκριμένους friends.
Όταν ο χρήστης φτάσει στο σημείο που θα κάνει share to story του, θα μπορέσει να επιλέξει το “Favorites”, μια λίστα με friends που θα ορίσει ο ίδιος για να δουν το story του (Social Media Today)!
4To “Pinterest Shop” υποστηρίζει τις μικρές επιχειρήσεις
Συγκεκριμένα, το Pinterest θα δημοσιεύσει στις 30 Νοεμβρίου, το “Pinterest Shop“, ένα feature για μικρές επιχειρήσεις.
Στο “Pinterest Shop”, οι 17 επιχειρήσεις που θα επιλεγούν, θα μπορούν να δημιουργήσουν ένα προφίλ όπου θα εμφανίζονται τα προϊόντα τους (Social Media Today)!
5To Facebook κάνει αλλαγές στο Live Streaming
Πλέον, οι χρήστες του Live Streaming feature, δεν θα έχουν την επιλογή “live with” μέσα από τα apps σε Android και iOS.
Η συγκεκριμένη κίνηση έγινε επειδή η συγκεκριμένη επιλογή δεν προσφερόταν για ποιοτικό content, όπως αρχικά προοριζόταν (Social Media Today).