Weekly Marketing Feed #21: Το Instagram προσθέτει Branded Content Tags!
1Προβληματίζονται οι καταναλωτές για τις ειδήσεις μέσω των social media
Συγκεκριμένα, το Pew Research δημοσίευσε μια έρευνα σχετικά με την αξιοπιστία των social media όσον αφορά τις ειδήσεις.
Από τους 5,000 συμμετέχοντες στην έρευνα, το 62% απάντησε πως “Πολλές εταιρείες social media, έχουν μεγάλο έλεγχο ως προς τις ειδήσεις που βλέπει το κοινό“. Αυτό είναι αρκετά ανησυχητικό και για το Facebook, επειδή βρίσκεται στην διαδικασία υλοποίησης ενός tab αποκλειστικά για ειδήσεις (Social Media Today).
2To YouTube προσθέτει καινούρια filters στα comments
Η καινούρια προσθήκη θα είναι πολύ χρήσιμη για τους content creators, γιατί θα μπορούν να αξιοποιούν περισσότερο τα comments στα videos τους.
Θα υπάρχουν 5 καινούριες κατηγορίες filter και θα απαντούν σε κρήσιμες ερωτήσεις σχετικά με την κατάσταση των ατόμων που παρακολούθησαν το video και έχουν σχολιάσει.
Τα καινούρια filters είναι:
- Response status – Have I already responded to this comment?
- Contains question – Does the comment contain a question?
- Subscriber count – Does the commenter have at least 1K/10K/100K/1M/10M subs?
- Subscriber status – Is the commenter publicly subscribed to me?
- Member status – Is the commenter a member?
3Το Facebook προσθέτει “Send Messenger” CTA στα Stories Ads
Συγκεκριμένα, το Social Network θα κυκλοφορήσει την επιλογή όπου οι χρήστες μέσω των Story Ads, θα μπορούν να κάνουν Swipe Up και να αλληλεπιδράσουν με το brand μέσω του Messenger, χωρίς να φύγουν από το app.
Με την συνεχή αύξηση της χρήσης των Stories και την προσθήκη αυτής της επιλογής, τα brands θα έχουν ακόμη έναν τρόπο για να εξατομικεύσουν την επικοινωνία τους με το κοινό (Social Media Today).
4To Instagram δημιούργησε account για τους Influencers
Το καινούριο account, @Creators, έχει δημιουργηθεί με την προϋπόθεση ότι θα αυξηθεί η χρήση του IGTV από τους μεγαλύτερους content creators της πλατφόρμας.
Μέσα από το συγκεκριμένο account, θα δημοσιέυονται tips και tutorials για την δημιουργία πετυχημένου περιεχομένου, αλλά και διάφορα updates που θα γίνονται στην πλατφόρμα (Social Media Today).
5Το Instagram προσθέτει Branded Content Tags για το IGTV
Το συγκεκριμένο feature μέχρι στιγμής είναι διαθέσιμο για κάποιους χρήστες, αλλά σταδιακά θα είναι για όλους. Τα συγκεκριμένα tags, θα χρησιμοποιούνται όταν γίνεται προώθηση ενός προϊόντος από έναν χρήστη στο IGTV. Όταν μπει το συγκεκριμένο tag, θα εμφανίζεται στο header το εξής μήνυμα: “Paid Partnership with…”.
Για να έχει ένας χρήστης πρόσβαση στα tags, θα πρέπει να πληροί τα Eligibility Standards και να έχει Business Creator Account. H πρόσβαση στα συγκεκριμένα tags γίνεται ως εξής:
- Πριν την δημοσίευση του video, ο χρήστης θα πρέπει να πατήσει στα “Advanced Settings”.
- Μετά, θα πρέπει να πατήσει “Tag Business Partner” και να βρει το brand που θέλει να κάνει tag.
- Για να μπορέσει ένας content creator να κάνει tag ένα brand, θα πρέπει το brand να τον έχει σαν “Approved Account” μέσω των “Branded Content Settings”.
622 προϊόντα που αγοράζουν οι Gen Z και οι Millennials εξαιτίας των Influencers
Το 52% των Gen Z και Millennials δηλώνουν ότι είναι πιθανότερο να αγοράσουν ένα προϊόν εάν το συνιστά κάποιος celebrity ή Influencer.
Μέσα από μια πρόσφατη έρευνά του, το YPulse ρώτησε κάποιους Gen Z και Millennials και έμαθε τι προϊόντα αγοράζουν εξαιτίας των Influencers:
Makeup, Skincare product, Clothing / Accessories, Food, Haircare product, Shoes, Tech, Merchandise, Personal care product, Video games / Gaming tech, Book, Perfume / Fragrance, Beauty product, Cooking tool, Vitamins / Supplement, Music, Subscription box, Fitness gear, Instrument, Diet product, Toy και Underwear / Bra.
(YPulse)