Weekly Marketing Feed #20: Το Snapchat ανακοίνωσε νέο είδος interactive διαφήμισης!

1Το Snapchat ανακοίνωσε καινούριο είδος interactive διαφήμισης

pixabay.com / Photo Credit: MrJayW
Οι διαφημιστές θα μπορούν πλέον να δημοσιεύσουν video ads διάρκειας 6 δευτερολέπτων.
Τα συγκεκριμένα ads δεν θα μπορούν να γίνουν skip και θα έχουν την επιλογή για την εισαγωγή ενός swipe-up link από τους διαφημιστές (Social Media Today)!
2To Facebook αφαιρεί τα Group Stories

pixabay.com / Photo Credit: FirmBee
Από τις 26 Σεπτεμβρίου 2019, η επιλογή Group Stories δεν θα είναι διαθέσιμη για τους χρήστες και τα υπάρχοντα Group Stories θα διαγραφούν.
Το Facebook αποφάσισε να καταργήσει τα Group Stories, όταν είδε πως μόνο ένα πολύ μικρό ποσοστό των χρηστών το χρησιμοποιούσε (Social Media Today).
3Το Twitter δοκιμάζει feature για ευκολότερη πλοήγηση

pixabay.com / Photo Credit: Free-Photos
Συγκεκριμένα, το Twitter δουλεύει πάνω στην επιλογή που θα αφήνει τους χρήστες να βρίσκουν ευκολότερα tweets, εικόνες και video που έχουν δημοσιεύσει!
Ο χρήστης θα μπορεί να μπαίνει στο προφίλ του και πατώντας την επιλογή “Shared Content” θα μπορεί να βρει ό,τι content έχει δημοσιεύσει (Social Media Today).
4To LinkedIn δημοσίευσε έναν οδηγό διαφημίσεων

pixabay.com / Photo Credit: PhotoMIX-Company
Ο οδηγός θα εξηγά στον χρήστη το κάθε objective που μπορεί να διαλέξει όταν θα δημιουργήσει μια καμπάνια για διαφημίσεις.
Εκτός από την επεξήγηση των objectives, ο καινούριος οδηγός θα περιλαμβάνει tips για μεγιστοποίηση των αποτελεσμάτων και τα διάφορα media formats που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για κάθε objective (Social Media Today).
5Το Snapchat ανακοινώνει καινούρια features για τα Video Ads

pixabay.com / Photo Credit: TeroVesalainen
Μετά από πρόσφατη ανακοίνωσή του, το Snapchat θα αυξήσει τη διάρκεια των video ads, από 10 δευτερόλεπτα σε 3 λεπτά!
Η συγκεκριμένη απόφαση ήρθε μαζί με την ανακοίνωση των καινούριων Snap Original shows, αφού εκεί θα εμφανίζονται περισσότερο τα skippable ads (Social Media Today).
6Τα 15 Coolest Clothing Brands των Millennials

pixabay.com / Photo Credit: evita-ochel
Το Ypulse ολοκλήρωσε πρόσφατα μια έρευνα 40,000 συνεντεύξεων, σχετικά με ποια είναι τα Coolest Clothing Brands για άτομα από 13 μέχρι 36 χρονών.
Στην έρευνα συμπεριλήφθηκαν περισσότερα από 300 brands και τα αποτελέσματα έχουν ως εξής:
- Nike
- Adidas
- Vans
- Under Armour
- Converse
- The North Face
- Supreme
- PINK
- Timberland
- Forever 21
- Victoria’s Secret
- Hollister
- Puma
- Hot Topic
- Levi’s
(Ypulse)