Weekly Marketing Feed #19: Νέοι κανονισμοί στο Instagram για συγκεκριμένες διαφημίσεις!

pexels.com / Photo Credit: Omkar Patyane

1Οι νέοι κανονισμοί του Instagram για τις διαφημίσεις!

instagram

pexels.com / Photo Credit: energepic.com

Συγκεκριμένα, το Instagram θα απογορεύσει την εμφάνιση διαφημίσεων σχετικά με προγράμματα απώλειας βάρους και αισθητικές χειρουργικές επεμβάσεις σε άτομα κάτω των 18 χρονών.

Επιπλέον, όσα προϊόντα διαφημίζουν ότι έχουν “θαυματουργά” αποτελέσματα για απώλεια βάρους θα διαγράφονται από την πλατφόρμα (Social Media Today)!

2Το Snapchat πρόσθεσε καινούρια 3D Snaps

pexels.com / Photo Credit: Tim Savage

Τα καινούρια Snaps, θα έχουν τη δυνατότητα να εμφανίζονται σε 3D μορφή ανάλογα με το πώς μετακινεί ο χρήστης το smartphone του.

Το συγκεκριμένο feature χρησιμοποιεί την dual-camera του smartphone για να δημιουργήσει πολλαπλά επίπεδα μέσα στην φωτογραφία. Το καινούριο feature μπορεί να ενεργοποιηθεί όταν ο χρήστης τραβήξει μια selfie και επιλέξει το “3D” από το μενού στα δεξιά της οθόνης (Social Media Today).

3Το Pinterest δοκιμάζει το Dark Mode

pexels.com / Photo Credit: Tracy Le Blanc

Όπως και πολλές άλλες πλατφόρμες social media, έτσι και το Pinterest αναμένεται σύντομα να κάνει δυνατή την επιλογή Dark Mode για τους χρήστες του.

Το συγκεκριμένο feature είναι διαθέσιμο για desktop εδώ και έναν χρόνο, χωρίς να υπήρχε κάποιο σημάδι για το mobile app. Το Dark Mode φημίζεται ότι κάνει καλό για όσους χρησιμοποιούν το smartphone τους τη νύχτα και παρατείνει τη διάρκεια ζωής της μπαταρίας (Social Media Today).

4Το Facebook έφτιαξε έναν οδηγό για το Creator Studio

pexels.com / Photo Credit: freestocks.org

Ο καινούριος οδηγός θα ενημερώνει τον χρήστη για τις βασικές λειτουργίες και δυνατότητες του Creator Studio, όπως Facebook και Instagram scheduling.

Επιπλέον, θα εξηγά τα διάφορα metrics που καταμετρά και το τι σημαίνουν για τη σταρτηγική μιας καμπάνιας (Social Media Today).

5To Twitter δοκιμάζει το “Hide Replies” σε Η.Π.Α. και Ιαπωνία

pexels.com / Photo Credit: freestocks.org

Το feature που δοκιμάζεται, θα δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να εξαφανίζουν τυχόν ανεπιθύμητες απαντήσεις από τα tweets τους.

Το συγκεκριμένο feature δοκιμάστηκε αρχικά στον Καναδά και μετά από ανακοίνωση του Twitter, αυτά είναι τα συμπεράσματα:

  • People mostly hide replies that they think are irrelevant, abusive or unintelligible. Those who used the tool thought it was a helpful way to control what they saw, similar to when keywords are muted.
  • We saw that people were more likely to reconsider their interactions when their tweet was hidden: 27% of people who had their tweets hidden said they would reconsider how they interact with others in the future.
  • People were concerned hiding someone’s reply could be misunderstood and potentially lead to confusion or frustration. As a result, now if you tap to hide a Tweet, we’ll check in with you to see if you also want to also block that account.”

(Social Media Today)

6Έρχονται καινούρια AR Facebook Ads

pexels.com / Photo Credit: pixabay.com

Συγκεκριμένα, το Facebook ολοκλήρωσε τις δοκιμές της καινούριας μορφής διαφήμισης με κάποια make-up brands στις Η.Π.Α.! Τα δοκιμαστικά ads, άφηναν τους χρήστες να δοκιμάζουν καλλυντικά μέσω των smartphone τους, κάτι που είδε σημαντική αύξηση στις πωλήσεις.

Οι καινούριες διαφημίσεις θα χρησιμοποιούν την τεχνολογία Augmented Reality, όπου μέσα από το διαδραστικό περιβάλλον ο χρήστης θα μπορεί να δοκιμάζει και να μαθαίνει περισσότερα για τα προϊόντα (Social Media Today)!

7Τα 15 brands που στηρίζουν τη διαφορετικότητα

pexels.com / Photo Credit: rawpixel.com

Το YPulse ρώτησε περισσότερους από 81,000 Gen Z και Millennials, ποια brands στηρίζουν τη διαφορετικότητα. Ανάμεσα σε περισσότερα από 4,000 brands, αυτά είναι τα πρώτα 15:

1. Savage x Fenty
2. Fenty Beauty
3. YouTube
4. Nike
5. Facebook
6. Instagram
7. Netflix
8. Google
9. Amazon
10. Target
11. Dove
12. Jordan
13. Adidas
14. Walmart
15. Disney

(YPulse)


Σου αρέσει το Digital Marketing;
Το StudentLife Academy μπορεί να σε βοηθήσει να αποκτήσεις τις γνώσεις και να βρεις δουλειά στον τομέα, σε λιγότερο από 6 μήνες!