Weekly Marketing Feed #17: To Facebook λανσάρει το Facebook Dating!

pixabay.com / Photo Credit: Simon Steinberger

1To Facebook λανσάρει το Facebook Dating

pexels.com / Photo Credit: pixabay.com

Αυτό το feature ανακοινώθηκε τον Μάιο του 2018 και πλέον ξεκίνησε να είναι διαθέσιμο στις Η.Π.Α. με κάποια καινούρια features.

Οι χρήστες θα έχουν τη δυνατότητα να δημιουργήσουν ένα καινούριο προφίλ για το “Facebook Dating“, όπου θα μπορούν να συμπεριλάβουν διάφορες πληροφορίες και ενδιαφέροντα για τον εαυτό τους.

Επιπλέον, οι λογαριασμοί των Facebook και Instagram ενός χρήστη, θα μπορούν να συγχρονιστούν με τον λογαριασμό τους στο “Facebook Dating”, όπου θα μπορούν να κάνουν share διάφορα posts και stories (Social Media Today)!

2To Twitter δοκιμάζει 2 καινούρια tabs

pexels.com / Photo Credit: freestocks.org

Πλέον, το Twitter προσπαθεί να αναβαθμίσει το σημείο με τα tabs, στο οποίο από την αρχή του, παραμένουν τα ίδια 4 κουμπιά!

Τα 2 καινούρια tabs είναι ένα για τα Bookmarks και ένα για τα Lists του χρήστη, κάτι που θα βοηθήσει στην αναζήτηση των tweets και θα προσθέσει περισσότερο περιεχόμενο στο app (Social Media Today).

3To LinkedIn προθέτει auto-fill alt-text στις εικόνες

twitter

pexels.com / Photo Credit: Tracy Le Blanc

Συγκεκριμένα, το LinkedIn ανακοίνωσε πως όταν ένας χρήστης κάνει upload μια εικόνα, τότε, θα μπαίνει αυτόματα και alt-text.

Αν ο χρήστης επιθυμεί να συμπληρώσει από μόνος του το alt-text, τότε θα μπορεί να επεξεργαστεί την εικόνα και να το αλλάξει (Social Media Today).

4To YouΤube αλλάζει την πολιτική συλλογής δεδομένων

youtube

pexels.com / Photo Credit: freestocks.org

Μετά από απόφασή του, το YouTube αποφάσισε να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο συλλέγει δεδομένα από videos που απευθύνονται σε παιδιά.

Πλέον, τα δεδομένα που θα συλλέγονται από τέτοια videos, θα είναι πολύ λιγότερα, κάτι που επίσης ακολουθεί και την παύση της δυνατότητας για comment σε παιδικό περιεχόμενο (Social Media Today).

5To Facebook ξεκίνησε την κυκλοφορία του καινούριου Desktop Layout

pexels.com / Photo Credit: Anderson Guerra

Συγκεκριμένα, η εμφάνιση του Facebook σε desktop θα αλλάξει ριζικά! Ο στόχος αυτής της αλλαγής είναι να κάνει πιο εύκολη την πλοήγηση ενός χρήστη.

Κάθε κουμπί, θα παραπέμπει τον χρήστη στον ανάλογο προορισμό, όπως μεταξύ άλλων είναι τα Groups, τα Events και τα Memories (Social Media Today)!

6To Facebook δοκιμάζει τα “Stories” στο News Feed tab

pexels.com / Photo Credit: freestocks.org

Το καινούριο update, θα επιλέγει κάποια Stories από διάφορα Pages, και θα τα εμφανίζει στο News Feed ενός χρήστη.

Αυτό θα προσφέρει περισσότερο organic exposure στα brands, αλλά είναι άγνωστα τα κριτήρια με τα οποία θα επιλέγονται τα Stories (Social Media Today).


Σου αρέσει το Digital Marketing;
Το StudentLife Academy μπορεί να σε βοηθήσει να αποκτήσεις τις γνώσεις και να βρεις δουλειά στον τομέα, σε λιγότερο από 6 μήνες!