Weekly Marketing Feed #16: Το Instagram δουλεύει πάνω σε καινούριο messaging app!

pixabay.com / Photo Credit: Pete Linforth

1Το Facebook προσθέτει περισσότερα Group Badges

pexels.com / Photo Credit: Oleg Magni

Όταν το Facebook δημοσίευσε πέρυσι τα συγκεκριμένα badges, στόχος του ήταν να αυξηθεί το engagement μεταξύ των group members.

Έτσι, όταν φάνηκε ότι η συγκεκριμένη κίνηση είχε επιτυχία, το Facebook πρόσθεσε 2 καινούρια badges στην λίστα. Τα 2 badges είναι:

  • “Anniversary follower”
  • “Milestone follower”

(Social Media Today)

2Το Instagram δουλεύει πάνω στο καινούριο του messaging app

pexels.com / Photo Credit: Tofros.com

Με την ονομασία “Threads“, το app θα έχει σαν στόχο να κρατά κοντινούς φίλους σε επικοινωνία.

Οι χρήστες θα μπορούν να διαμορφώσουν τις ρυθμίσεις τους, έτσι ώστε το app να μπορεί να δημοσιεύει αυτόματα status update για τους κοντινούς τους φίλους! Εάν επιθυμούν, οι χρήστες θα μπορούν να αναρτούν τα status updates τους από μόνοι τους, χωρίς κάποιo automation (Social Media Today).

3To Facebook ετοιμάζει screen-sharing για το Messenger

pexels.com / Photo Credit: pixabay.com

Συγκεκριμένα, το Facebook δοκιμάζει την επιλογή όπου θα αφήνει τους χρήστες που βρίσκονται σε Messenger Chat, να απενεργοποιούν την κάμερα τους, και να μοιράζονται με τα υπόλοιπα μέλη του chat, την οθόνη της συσκευής τους!

Το καινούριο feature θα είναι πολύ χρήσιμο εάν ένας χρήστης χρειάζεται να δείξει ένα βίντεο ή να εξηγήσει κάτι σε κάποιο άτομο (Social Media Today).

4Το Twitter δοκιμάζει το Carousel στα ads

pexels.com / Photo Credit: pixabay.com

Συγκεκριμένα, το Twitter ξεκίνησε τις δοκιμές τον περασμένο Μάρτιο, έτσι ώστε οι διαφημιστές να μπορούν να χρησιμοποιούν carousel στις καμπάνιες με στόχο “App Install”.

Πλέον, το Twitter δοκιμάζει το καινούριο feature σε επιπρόσθετες διαφημίσεις με διαφορετικούς στόχους αλλά και σε business posts. To συγκεκριμένο feature θα περιλαμβάνει τις εικόνες σε μορφή carousel και ένα κοινό link (Social Media Today).

5To YouTube ανακοίνωσε τα 4 R’s για περισσότερη διαφάνεια

pexels.com / Photo Credit: pixabay.com

Μέσω της τετράμηνης ενημέρωσης της, η CEO του YouTube Susan Wojcicki, ανακοίνωσε το συγκεκριμένο guideline. Με αυτό τον τρόπο, το YouTube θα μπορεί να συνεχίσει να παρέχει διαφάνεια και αξιοπιστία στους creators, που αυξάνονται σημαντικά κάθε χρόνο.

Τα 4 R’s όπως ανακοινώθηκαν από την Susan Wojcicki, είναι:

  • We REMOVE content that violates our policy as quickly as possible. And we’re always looking to make our policies clearer and more effective, as we’ve done with pranks and challenges, child safety, and hate speech just this year. We aim to be thoughtful when we make these updates and consult a wide variety of experts to inform our thinking, for example we talked to dozens of experts as we developed our updated hate speech policy. We also report on the removals we make in our quarterly Community Guidelines enforcement report.
  • We RAISE UP authoritative voices when people are looking for breaking news and information, especially during breaking news moments. Our breaking and top news shelves are available in 40 countries and we’re continuing to expand that number.
  • We REDUCE the spread of content that brushes right up against our policy line. Already, in the U.S. where we made changes to recommendations earlier this year, we’ve seen a 50% drop of views from recommendations to this type of content, meaning quality content has more of a chance to shine. And we’ve begun experimenting with this change in the UK, Ireland, South Africa and other English-language markets.
  • And we set a higher bar for what channels can make money on our site, REWARDING trusted, eligible creators. Not all content allowed on YouTube is going to match what advertisers feel is suitable for their brand, we have to be sure they are comfortable with where their ads appear. This is also why we’re enabling new revenue streams for creators like Super Chat and Memberships. Thousands of channels have more than doubled their total YouTube revenue by using these new tools in addition to advertising.

(Social Media Today)

6Έρχονται οι 3D εικόνες στα Android από το Facebook

pexels.com / Photo Credit: freestocks.org

To συγκεκριμένο feature, θα χρησιμοποιεί την dual-camera των περισσότερων smartphones, για να μπορούν οι χρήστες να ανεβάζουν ένα καινούριο είδος media content.

Οι συσκευές Android που έχουν ανακοινωθεί είναι:

  • Galaxy Note 8
  • Galaxy Note 9
  • Galaxy S9+
  • Όλα τα μοντέλα Galaxy S10
  • Galaxy Fold
  • Pixel XL
  • Pixel 2
  • Pixel 2 XL
  • Pixel 3
  • Pixel 3 XL

Για τα Apple smartphones:

  • iPhone 7+
  • iPhone 8+
  • iPhone X
  • iPhone XS
  • iPhone XS Max

(Social Media Today)


Σου αρέσει το Digital Marketing;
Το StudentLife Academy μπορεί να σε βοηθήσει να αποκτήσεις τις γνώσεις και να βρεις δουλειά στον τομέα, σε λιγότερο από 6 μήνες!