Weekly Marketing Feed #14: To Facebook προσθέτει Instagram Scheduling στο Creator Studio!

1Το Twitter δοκιμάζει τα Notifications σε Tweet Replies

Μετά από ανακοίνωσή του, το Twitter δοκιμάζει την επιλογή για να μπορούν οι χρήστες να επιλέξουν όποιο tweet θέλουν από οποιοδήποτε account, και να λαμβάνουν ειδοποίηση για τα replies που λαμβάνει.

Οι χρήστες θα μπορούν να ορίσουν το είδος των ειδοποιήσεων ως εξής:

  • Top: Get the most interesting replies, including ones from the author, anyone they mentioned and people you follow
  • All: Get every new reply
  • None: You won’t get any notifications when people reply

(Social Media Today)

2Το Facebook προσθέτει Slideshow στα Stories

twitter

Συγκεκριμένα, οι χρήστες θα μπορούν να επιλέγουν το “Slideshow” όταν θέλουν να ανεβάσουν μια σειρά από στατικές εικόνες σε ένα Facebook Story.

Η επιλογή υπήρχε ήδη, απλά ο χρήστης “αναγκαζόταν” να επιλέγει την κάθε εικόνα που θα μπαίνει στο ανάλογο frame, κάτι που πλέον θα γίνεται αυτόματα (Social Media Today).

3To Facebook προσθέτει Instagram Scheduling στο Creator Studio

Ένας “πονοκέφαλος” για τους social managers έχει φύγει, γιατί πλέον θα μπορούν να προγραμματίζουν τα Instagram Posts από το Creator Studio!

O χρήστης θα μπορεί να επιλέξει πού θα δημοσιευτεί το post (“Instagram Feed” και “IGTV“). Μετά θα πρέπει να ανεβάσει τo δημιουργικό μαζί με το caption και να ορίσει την μέρα και ώρα που θέλει να δημοσιευτεί (Social Media Today).

4Το Twitter δοκιμάζει την επιλογή “Snooze Push Notifications”

Συγκεκριμένα, ο χρήστης θα μπορεί να επιλέξει ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα που δεν θα λαμβάνει ειδοποιήσεις.

Οι επιλογές για σίγαση των ειδοποιήσεων θα είναι:

  • 1 ώρα
  • 3 ώρες
  • 12 ώρες

(Social Media Today)

5Το TikTok συγχωνεύει τα GIFs με το Giphy

tiktok

Πλέον, οι χρήστες του διάσημου app, θα μπορούν να ανεβάζουν animated GIFs και GIF stickers μέσα στα clips τους.

Αυτή η επιλογή, θα δώσει επιπλέον επιλογές για δημιουργικότητα, κάτι που θα αυξήσει ακόμη περισσότερο την χρήση του app (Social Media Today).

6Το Facebook κινείται νομικά ενάντια σε “Click Injection Fraud” apps

facebook post

Συγκεκριμένα, το Facebook κινήθηκε νομικά ενάντια σε 2 apps που πουλάνε ψεύτικο engagement μέσω του Facebook. Τα 2 apps είναι η LionMobi από το Χονγκ Κονγκ και η JediMobi από τη Σιγκαπούρη.

Αναμένεται ότι το Facebook θα συνεχίσει αυτή τη στρατηγική, αφού τέτοιου είδους apps μειώνουν την αξιοπιστία του (Social Media Today).


Σου αρέσει το Digital Marketing;
Το StudentLife Academy μπορεί να σε βοηθήσει να αποκτήσεις τις γνώσεις και να βρεις δουλειά στον τομέα, σε λιγότερο από 6 μήνες!