Weekly Marketing Feed #10: Καινούρια μέτρα κατά του bullying από το Instagram!

social media marketing

1Το Twitter ανακοίνωσε το “Twitter ArtHouse”

social media marketing

socialmediatoday.com

Μετά από πρόσφατη ανακοίνωσή του, το Twitter προχώρησε στη δημιουργία του “Twitter ArtHouse“.

Η συγκεκριμένη υπηρεσία θα προσφέρει στα brands, καθοδήγηση και σχεδιασμό σε διάφορες πτυχές του marketing, έτσι ώστε να μπορέσουν να έρθουν πιο κοντά στο κοινό τους.

Το “Twitter ArtHouse” θα βοηθά τα brands, με τις εξής υπηρεσίες:

  • Digital strategy
  • Video creation and editing
  • Influencer and artist management
  • Event live-streaming

(Social Media Today)

2Το Pinterest πλασάρει καινούρια εργαλεία για Videos

social media marketing

socialmediatoday.com

Πρόσφατα, το Pinterest δημοσίευσε 4 καινούρια εργαλεία για videos.

Τα καινούρια εργαλεία θα βοηθήσουν τους video creators και τα brands να έχουν μια καλύτερη εικόνα ως προς την απόδοση των video campaigns τους:

  • Όσοι έχουν Pinterest Business Profiles θα μπορούν να ανεβάζουν video απευθείας στο Pinterest
  • Καινούριο “Video Tab” για τα Business Profiles, έτσι ώστε όλα τα videos να είναι εύκολα προσβάσιμα
  • Video Analytics, για ανάλυση και καταγραφή των αποτελεσμάτων του κάθε video
  • Το Pin Scheduler tool θα βοηθά τα brands να προγραμματίζουν τα video posts τους

(Social Media Today)

3Πληρωμές μέσω Facebook για τους streamers

social media marketing

socialmediatoday.com

Για να προσελκύσει το ενδιαφέρον των streamers, το Facebook θα τους δίνει τη δυνατότητα να δέχονται πληρωμές μέσω του καινούριου tipping system, Stars!

Όπως και στο Twitch, όσοι παρακολουθούν το stream, θα μπορούν να στέλνουν ένα χρηματικό ποσό στους αγαπημένους τους streamers (Social Media Today).

4To Instagram προσθέτει καινούρια μέτρα ενάντια στο Bullying

social media marketing

socialmediatoday.com

Ως ένα από τα πιο σημαντικά κοινωνικά θέματα, το Instagram προσπαθεί να εξαλείψει όλα τα κρούσματα bullying μέσα στο app του.

Συγκεκριμένα, το Instagram ανακοίνωσε 2 καινούρια features:

  • Όταν ο χρήστης θα κάνει comment, ο καινούριος αλγόριθμος θα ελέγχει για κάποιες συγκεκριμένες λέξεις τις οποίες θα θεωρεί προσβλητικές. Έπειτα, ο χρήστης θα έχει την ευκαιρία να διορθώσει το comment πριν το δημοσιεύσει.
  • Το “Restricted’ Μode” θα ειδοποιεί χρήστες οι οποίοι δέχονται προσβλητικά comments. Οι συγκεκριμένοι χρήστες, θα έχουν την επιλογή να κάνουν restrict όσους τους ενοχλούν, μειώνοντας έτσι, την επαφή μαζί τους.

(Social Media Today)

55 Content Marketing Metrics που όλοι πρέπει να καταμετρούν

Το αν μια καμπάνια είναι πετυχημένη ή όχι, βασίζεται πάνω στην ανάλυση των διάφορων αποτελεσμάτων.

Ένας marketer μπορεί πολύ εύκολα να τα βρει, αφού πολλές πλατφόρμες όπως το Facebook Ads Manager και Google Analytics, καταγράφουν πολλά metrics.

Κάποια από τα πιο σημαντικά metrics είναι:

  • Backlinks
  • Social shares
  • Unique visits
  • Average time spent on page
  • Bounce rate

(Social Media Today)

6Οι 5 πιο πετυχημένες mobile καμπάνιες του 2019

social media marketing

socialmediatoday.com

Στην εποχή που ζούμε, βομβαρδιζόμαστε καθημερινά από πολλές διαφημίσεις, τις οποίες δεν θυμόμαστε καν.

Τα brands προσπαθούν να δημιουργήσουν καμπάνιες που θα καλούν το κοινό να κάνει engage μέσω μιας πρωτότυπης ιδέας.

Κάποια brands το έχουν πετύχει, αφού οι καμπάνιες τους έχουν γίνει viral. Καμπάνιες όπως το “ad-burning” του Burger King, όπου καλούσε το κοινό να “κάψει” τις διαφημίσεις των αντίπαλων brands μέσω του Augmented Reality και της Domino’s Pizza, όπου το κοινό έπρεπε να κατεβάσει το app και να σκανάρει κομμάτια πίτσας (ακόμα και αντίπαλων brands) για να κερδίσει δωρεάν γεύματα!

Πάτα εδώ για να δεις και τις 5 καμπάνιες (Social Media Today)!


Σου αρέσει το Digital Marketing;
Το StudentLife Academy μπορεί να σε βοηθήσει να αποκτήσεις τις γνώσεις και να βρεις δουλειά στον τομέα, σε λιγότερο από 6 μήνες!