Weekly Marketing Feed #7: Facebook και Twitter αφαιρούν αχρείαστα features!
1To Twitter θα αφαιρέσει το Location Tag από τα Tweets
Συγκεκριμένα, το Twitter προχώρησε στην πιο πάνω απόφαση επειδή αρκετός κόσμος δεν χρησιμοποιεί το συγκεκριμένο feature.
Επίσης, θα μειώσει τις ανησυχίες των χρηστών για την χρήση ευαίσθητων προσωπικών στοιχείων, όπως είναι η συγκεκριμένη τοποθεσία του κάθε ατόμου.
Για όσους χρησιμοποιούν το Location Tag, θα υπάρχει η δυνατότητα να γίνει μέσω της κάμερας (Social Media Today).
2To Facebook θα αφαιρέσει πληροφορίες από τα Business Pages
Σε μια παρόμοια κίνηση προχωρά και το Facebook, που από την 1η Αυγούστου θα αφαιρέσει κάποια Business Page Info Sections.
Αυτή η κίνηση θα γίνει επειδή ίσως το Facebook θέλει να συλλέγει λιγότερα στοιχεία, αλλά και το ότι τα συγκεκριμένα sections δεν διαβάζονται από πολλά άτομα.
Τα sections που θα αφαιρεθούν είναι:
- Mission
- Company Overview
- Biography
- Affiliation
- Personal Interests
3Έρχεται καινούρια επιλογή Facebook Post Preview
Το Facebook σχεδιάζει ένα καινούριο post preview για όσους θέλουν να βλέπουν πώς θα φαίνεται πριν το κάνουν share!
Αυτή η επιλογή θα βοηθήσει πολύ τους creators, αφού θα ξέρουν ακριβώς πώς θα φαίνεται ένα post σε desktop αλλά και σε mobile μορφή (Social Media Today).
4Το Facebook προχώρησε στην αγορά του Meesho
Για να μπορέσει να μπει στην Ινδική αγορά, το Facebook προχώρησε στην αγορά του πιο πάνω social commerce marketplace!
To Μeesho, είναι ένα marketplace το οποίο ενώνει πωλητές και αγοραστές μέσω πλατφόρμων όπως το WhatsApp.
Σε συνδυασμό με το καινούριο currency, το Facebook έχει βρει την ιδανική ευκαιρία για να μπει στην Ινδική αγορά των 1,4 δισεκατομμυρίων ατόμων (Social Media Today)!
5Το Facebook ανακοίνωσε πώς γίνεται το Comment Ranking
Σε πρόσφατη ανακοίνωση, το Facebook αποκάλυψε τους παράγοντες που παίζουν ρόλο για το ποια comments εμφανίζονται πρώτα σε ένα post.
Μπορεί να έχεις δει κάποια παλαιότερα comments πριν από κάποια νεότερα, ή κάποια με περισσότερα likes να βρίσκονται πιο κάτω σε ένα post.
Κάποιοι σημαντικοί παράγοντες για τα Comment Rankings είναι:
- Engagement: Ο αρθμός των reactions και replies σε ένα comment.
- Integrity Signals: Η ποιότητα ενός comment. Αν ο αλγόριθμος του Facebook καταλάβει ότι ένα comment είναι click-bait τότε δεν θα το εμφανίσει ψηλά στα comments.
- Miscellaneous: Αν το comment έχει απάντηση από το Page που έχει κάνει το post και αν ο χρήστης που έκανε το comment είναι “Top Fan” τότε το Facebook θα τα δείξει ανάλογα.
6To Facebook ανακοίνωσε περισσότερες πληροφορίες για το Libra!
Όπως ήταν αναμενόμενο, το currency του Facebook, θα βοηθήσει τους ανθρώπους να γίνουν cashless.
Κάποιες από τις λεπτομέρειες που μοιράστηκε το Facebook είναι ότι το Libra, αρχικά θα αφήνει τους χρήστες να μεταφέρουν χρήματα σε άλλα άτομα με smartphones.
Για τα μελλοντικά σχέδια, το Facebook αποκάλυψε πως ελπίζει να μπορέσει να δώσει και τη δυνατότητα για πληρωμές σε επιχειρήσεις, καταστήματα και λογαριασμούς (Social Media Today)!
7Καινούρια Training Modules για το Facebook Blueprint!
Συγκεκριμένα, το Facebook ανανέωσε το eLearning προγραμμά του με 22 καινούρια κεφάλαια όπως “How Instagram Can Help Your Business” και “Facebook Ads and Your Business Goals”!
To Facebook Blueprint Certificate, είναι μια καταξιωμένη διάκριση για όλους τους Digital Marketers και όσοι το έχουν ολοκληρώσει θα μπορέσουν να επιστρέψουν για κάποιες επιπλέον γνώσεις (Social Media Today).