Σπούδασες Δημοσιογραφία; Μάθε γιατί σου ταιριάζει μια καριέρα στο Digital Marketing!

Η ποιοτική γραπτή έκφραση είναι μια από τις σημαντικότερες δεξιότητες που πρέπει να κατέχει κάποιος στον τομέα του Digital Marketing. Ο λόγος είναι γιατί τα τελευταία χρόνια βλέπουμε μια μεγάλη στροφή στο content marketing, ένα από τα σημαντικότερα εργαλεία του Digital Marketing.

Το content marketing έχει στο επίκεντρό του την παραγωγή περιεχομένου, το οποίο ενημερώνει, επιμορφώνει και ψυχαγωγεί πιθανούς πελάτες μιας εταιρείας.  

Με την ανάπτυξη του content marketing βλέπουμε πολλές εταιρείες να ψάχνουν να εργοδοτήσουν άτομα που να μπορούν να εκφραστούν πολύ αποτελεσματικά μέσω του γραπτού λόγου. Και δεν είναι τυχαίο, που γι’ αυτές τις θέσεις οι εταιρείες προτιμούν άτομα με πτυχίο στη δημοσιογραφία.

Οι 8 κυριότεροι λόγοι που ωθούν τις εταιρείες να προτιμούν απόφοιτους δημοσιογραφίας είναι:

 

1. Έχουν μάθει στο πτυχίο τους πώς να χειρίζονται επαγγελματικά το γραπτό λόγο, με αποτέλεσμα να περιορίζονται τα γραμματικά ή ορθογραφικά λάθη.

dohanews.co

 

 2. Από τη φύση τους, οι δημοσιογράφοι είναι περίεργοι. 

skyrocketgroup.com

Θέλουν να ρωτούν και να παίρνουν απαντήσεις σε πολλά θέματα.

 

3. Είναι πολύ καλοί στο να δημιουργούν και να διηγούνται ιστορίες που θα κρατούν τον αναγνώστη σε αγωνία.

freepress.net

 

4. Έχουν μάθει να γράφουν με ουδέτερη στάση και όχι σαν πωλητές. 

michiganradio.org

Στο σύγχρονο marketing, δεν χρησιμοποιείς το γραπτό λόγο για να πωλήσεις αλλά για να τραβήξεις την προσοχή, να εκπαιδεύσεις και να συζητήσεις.

 

5. Οι δημοσιογράφοι έχουν εκπαιδευτεί στο να ψάχνουν για έγκυρες και αξιόπιστες πηγές, όχι μόνο από το διαδίκτυο αλλά και μέσα από συνεντεύξεις.

Η έρευνα που πραγματοποιούν είναι ουσιαστική και αυτό βοηθά στην παραγωγή ακόμη πιο ποιοτικού υλικού.

 

6. Έμαθαν να ακολουθούν ένα ημερολόγιο για την οργανωμένη παραγωγή περιχομένου και ξέρουν να δουλεύουν καλά με προθεσμίες.

 

7. Οι δημοσιογράφοι κτίζοντας ένα αξιόπιστο προφίλ, μπορούν να ασκούν επιρροή στους αναγνώστες τους.

 

8. Στον τομέα της δημοσιογραφίας δεν υπάρχουν αρκετές καλές θέσεις εργασίας, κάτι το οποίο αναγνωρίζουν τόσο οι εταιρείες όσο και οι απόφοιτοι δημοσιογραφίας. 

Αυτό έχει οδηγήσει πολλές εταιρείες να στραφούν σε απόφοιτους δημοσιογραφίας και να τους δείξουν μια νέα κατεύθυνση για την καριέρα τους. Μια κατεύθυνση που τους δίνει την ευκαιρία να είναι δημιουργικοί και να εξασκούν τις κύριες δεξιότητες που τους έχει προσφέρει το πτυχίο τους.

 

Θέλεις και εσύ να αλλάξεις καριέρα; Θέλεις να βρεις και εσύ δουλειά στον τομέα του Digital Marketing;

Μάθε για το StudentLife Academy, το εκπαιδευτικό πρόγραμμα που προσφέρει την ευκαιρία σε νέους να αποκτήσουν θέση εργασίας στους τομείς του Digital Marketing, χωρίς εμπειρία στην αγορά εργασίας!

Μάθε περισσότερα για το StudentLife Academy εδώ!