Weekly Marketing Feed #50: Το Facebook παρουσιάζει το καινούργιο VR περιβάλλον του!

unsplash.com

Το εβδομαδιαίο report μας, σχετικά με τα τελευταία updates από τον κόσμο του Digital Marketing και των Social Media! Σε αυτό το feed θα μάθεις για την νέα troll καμπάνια του Burger King και tips για τα Twitter Lists.

Ακόμη θα μάθεις για τo “Horizon” του Facebook, την αλλαγή των Instagram Reels και την καινούργια προσθήκη μεταφοράς δεδομένων από Facebook .

Δες πιο κάτω όσα μαζέψαμε αυτή την εβδομάδα:

1Το Burger King τρολάρει τους drive-thru πελάτες του

unsplash.com

Το Burger King στη Γαλλία ανοίγει ξανά τις πόρτες και τα drive-thru του για να υποδεχτεί τον κόσμο μετά την πανδημία. Μαζί με το άνοιγμα, δημιούργησε την καινούργια του καμπάνια όπου τρολάρει τους drive-thru πελάτες του.

Η καμπάνια ονομάζεται “Welcome to the Impatient”, όπου βλέπουμε εικόνες στο εσωτερικό αυτοκινήτου όπου φαίνεται ότι ο οδηγός ξεκίνησε να τρώει την παραγγελία του στο αυτοκίνητο. Υπάρχουν πατάτες συμπιεσμένες στο κάθισμα, υπολείμματα από υλικά του burger στο πάτωμα και λεκέδες από λάδια και sauces στο τιμόνι και στον μοχλό ταχύτητας. Γιατί ποιος δεν έχει δοκιμάσει τις ζεστές τραγανές πατάτες μόλις τις παραλάβει από το drive-thru; (Ad Week)

2Twitter Lists tips για Social Media Managers

unsplash.com

Τα Twitter Lists έγιναν ανάρπαστα αφού οι users της πλατφόρμας τα χρησιμοποιούν για πιο εύκολη παρακολούθηση και κατηγοριοποίηση διαφορετικών χρηστών και συγκεκριμένων trends που τους ενδιαφέρει. Το Twitter μοιράζεται συμβουλές για την αποτελεσματική χρήση των Twitter Lists και συγκεκριμένα για τους Social Media Managers. To πρώτο tip είναι να δημιουργήσεις μια λίστα με τους αντιπάλους σου για να βλέπεις πώς κινούνται και πώς αλληλοεπιδρά ο κόσμος μαζί τους για να μπορείς να εντοπίζεις καλύτερα τις καινούριες τάσεις και τις ανάγκες του target group σου.

Το επόμενο είναι να μαζέψεις τους δυνατούς του Twitter για να βλέπεις πώς χρησιμοποιούν την πλατφόρμα και να δυναμώνουν digitally. Μία λίστα θα πρέπει να είναι οι συνεργάτες σου όπου θα παρακολουθείς τις ενέργειες τους που θα κάνουν στο Twitter και με αυτό τον τρόπο ίσως δημιουργηθούν νέες ευκαιρίες συνεργασίας στο μέλλον για καινούργια projects. Τέλος ένας Social Media Manager πρέπει να ενημερώνεται για όλα τα νέα των social media και γενικά το digital marketing, αρά αυτή είναι μια βασική λίστα που πρέπει να κατέχει αν θέλει να πετύχει. (Social Media Today)

3Το Facebook παρουσιάζει το “Horizon”

unsplash.com

Το VR (Virtual Reality) έγινε πολύ δημοφιλές εν καιρώ Covid-19 και τώρα όλες οι εταιρείες προσπαθούν να το εντάξουν στα προϊόντα τους. Δεν θα μπορούσε να μείνει με σταυρωμένα χέρια το Facebook  αφού το “Horizon”, το VR προϊόν του, το δούλευε από πέρυσι και τώρα μας παρουσιάζει το beta version του. Το “Horizon” υπόσχεται διασκεδαστικά παιχνίδια, απολαυστικές ώρες δημιουργίας στο virtual world και cutting edge experiences.

Το μοναδικό στο “Horizon” είναι ότι θα υπάρχει και το social κομμάτι όπου ο κόσμος θα μπορεί να κάνει interact με άλλους. Προς το παρόν τον virtual space θα μπορούν να τον μοιράζονται 8 άτομα. Το Facebook ακόμη δουλεύει σε αυτή την social πλευρά του “Horizon” για την προστασία των χρηστών του από bullying και παρενοχλήσεις, επειδή παρόλο που θα είναι virtually θα μοιάζει πραγματικό το όλο περιβάλλον. (Social Media Today)

4Τα Instagram Reels “αλλάζουν θέση” στην Ινδία

unsplash.com

Μετά το κλείσιμο του TikTok στην Ινδία το Instagram κυκλοφόρησε το Reels που είναι copy version του TikTok. Βλέποντας αυτή την ευκαιρία το Instagram με σκοπό να μαζέψει τους Ινδούς TikTok users, μετακινεί το Reels στην θέση του explore και το τελευταίο μεταφέρεται πάνω δεξιά. Με αυτό τον τρόπο κάνει πιο άμεση την πρόσβαση στα Reels και θα τραβήξουν την προσοχή που θέλει η πλατφόρμα. Αυτή η αλλαγή ήδη δοκιμάστηκε σε Γερμανία, Βραζιλία και Γαλλία.  (EnGadget)

5Η μεταφορά φωτογραφιών και videos από Facebook σε Dropbox ισχύει

unsplash.com

Το Facebook δίνει την επιλογή στους users του να μπορούν να στείλουν φωτογραφίες και videos από την ίδια την πλατφόρμα στο Dropbox. Ήδη από τον Ιούνη οι χρήστες μπορούσαν να στείλουν φωτογραφίες και videos στο Google Photos. Αυτές οι αλλαγές γίνονται για να γίνουν ευκολότερα τα downloads και η μεταφορά δεδομένων μεταξύ Facebook, Google, Microsoft και Twitter. Ο στόχος είναι να τηρούνται οι οδηγίες από το GDPR.

Το Facebook θα ζητά το password των χρηστών πριν από κάθε μεταφορά, και τα δεδομένα θα είναι encrypted κατά την μεταφορά. Η πλατφόρμα ζητά από τους policy makers πιο ξεκάθαρες οδηγίες για το τι είδους δεδομένα θα “δικαιούνται” να στέλνουν οι χρήστες και ποιος θα είναι υπεύθυνος για την προστασία τους. (EnGadget)


Σε ενδιαφέρει το Digital Marketing;
Το StudentLife Academy μπορεί να σε βοηθήσει να αποκτήσεις πρακτικές γνώσεις, μέσα από επιχορηγημένα προγράμματα της ΑΝΑΔ. Μάθε περισσότερα εδώ.